Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Rotor distribuitor STANDARD IRT018(13677836)


Cod: IRT018
Producator: STANDARD
Coduri OE: 13677836
Restrictiile producatorului: Bosch
Lungime [mm]: 75
Latime [mm]: 50
Înaltime [mm]: 75
Greutate (în kg): 0,06
Distribuitor/Rotor: deparazitat


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

VOLVO 850 (LS) 2.0 1991-1996 143CP (105 KW) 1984cmc,

VOLVO 850 (LS) 2.5 1991-1994 140CP (103 KW) 2435cmc,

VOLVO 850 (LS) 2.5 1991-1996 170CP (125 KW) 2435cmc,

VOLVO 850 (LS) 2.5 1994-1996 144CP (106 KW) 2435cmc,

VOLVO 850 combi (LW) 2.5 1992-1996 170CP (125 KW) 2435cmc,

VOLVO 850 combi (LW) 2.0 1994-1996 126CP (93 KW) 1984cmc,

VOLVO 850 (LS) 2.0 1994-1996 126CP (93 KW) 1984cmc,

VOLVO 850 combi (LW) 2.5 1992-1994 140CP (103 KW) 2435cmc,

RENAULT SAFRANE II (B54_) 2.5 20V (B54F) 1996-2000 165CP (121 KW) 2435cmc,

VOLVO 850 (LS) 2.0 Turbo 1993-1996 210CP (155 KW) 1984cmc,

VOLVO 850 combi (LW) 2.0 1993-1996 143CP (105 KW) 1984cmc,

VOLVO 850 combi (LW) 2.0 Turbo 1993-1996 210CP (155 KW) 1984cmc,

VOLVO 850 combi (LW) 2.5 1994-1996 144CP (106 KW) 2435cmc,

VOLVO 850 combi (LW) 2.5 AWD 1996 193CP (142 KW) 2435cmc,

VOLVO S70 (LS) 2.0 1997-2000 126CP (93 KW) 1984cmc,

VOLVO S70 (LS) 2.5 1997-2000 144CP (106 KW) 2435cmc,

VOLVO S70 (LS) 2.4 1997-2000 170CP (125 KW) 2435cmc,

VOLVO S70 (LS) 2.4 Turbo 1997-2000 193CP (142 KW) 2435cmc,

VOLVO S70 (LS) 2.3 T-5 1997-2000 239CP (176 KW) 2319cmc,

VOLVO V70 I (LV) 2.0 1997-2000 126CP (93 KW) 1984cmc,

VOLVO V70 I (LV) 2.5 1997-2000 144CP (106 KW) 2435cmc,

VOLVO V70 I (LV) 2.4 1997-2000 170CP (125 KW) 2435cmc,

VOLVO V70 I (LV) 2.4 Turbo 1997-2000 193CP (142 KW) 2435cmc,

VOLVO V70 I (LV) 2.4 Turbo AWD 1997-2000 193CP (142 KW) 2435cmc,

VOLVO V70 I (LV) 2.3 T-5 1997-2000 239CP (176 KW) 2319cmc,

VOLVO S70 (LS) 2.0 1997-2000 143CP (105 KW) 1984cmc,

VOLVO S70 (LS) 2.0 Turbo 1997-2000 210CP (155 KW) 1984cmc,

VOLVO S70 (LS) 2.3 Turbo 1997-2000 250CP (184 KW) 2319cmc,

VOLVO V70 I (LV) 2.0 1997-2000 143CP (105 KW) 1984cmc,

VOLVO V70 I (LV) 2.3 Turbo 1997-2000 250CP (184 KW) 2319cmc,

VOLVO S70 (LS) 2.0 Turbo 1997-2000 226CP (166 KW) 1984cmc,

VOLVO S70 (LS) 2.0 1997-2000 180CP (132 KW) 1984cmc,

VOLVO V70 I (LV) 2.0 Turbo 1997-2000 226CP (166 KW) 1984cmc,

VOLVO V70 I (LV) 2.0 1997-2000 180CP (132 KW) 1984cmc,

VOLVO V70 I (LV) 2.0 Turbo AWD 1997-2000 226CP (166 KW) 1984cmc,

VOLVO 850 (LS) 2.3 T5 1993-1996 226CP (166 KW) 2319cmc,

VOLVO 850 (LS) 2.3 T5-R 1995-1996 250CP (184 KW) 2319cmc,

VOLVO 850 combi (LW) 2.3 T5 1993-1996 226CP (166 KW) 2319cmc,

VOLVO 850 combi (LW) 2.3 T5-R 1995-1996 250CP (184 KW) 2319cmc,

VOLVO C70 I Coupe 2.0 T 1997-2002 226CP (166 KW) 1984cmc,

VOLVO C70 I Coupe 2.0 1997-2002 180CP (132 KW) 1984cmc,

VOLVO C70 I Coupe 2.3 T-5 1997-2002 240CP (176 KW) 2319cmc,

VOLVO C70 I Coupe 2.5 T 1997-2002 193CP (142 KW) 2435cmc,

VOLVO C70 I Cabriolet 2.0 1998-2005 180CP (132 KW) 1984cmc,

VOLVO C70 I Cabriolet 2.0 T 1998-2005 226CP (166 KW) 1984cmc,

VOLVO C70 I Cabriolet 2.3 T5 1998-2005 239CP (176 KW) 2319cmc,

VOLVO V70 I (LV) 2.3 T-5 AWD 1997-2000 239CP (176 KW) 2319cmc,

VOLVO C70 I Cabriolet 2.5 1998-2005 170CP (125 KW) 2435cmc,

VOLVO S70 (LS) 2.5 1998-2000 165CP (121 KW) 2435cmc,

VOLVO C70 I Coupe 2.5 1999-2002 165CP (121 KW) 2435cmc,

VOLVO V70 I (LV) 2.3 T AWD 1997-2000 250CP (184 KW) 2319cmc,

VOLVO S70 (LS) 2.4 1999-2000 140CP (103 KW) 2435cmc,

VOLVO V70 II (SW) 2.3 T5 2000-2004 250CP (184 KW) 2319cmc,

VOLVO S70 (LS) 2.5 CNG 1999-2000 140CP (103 KW) 2435cmc,

VOLVO C70 I Coupe 2.0 T 2000-2002 163CP (120 KW) 1984cmc,

VOLVO C70 I Cabriolet 2.0 T 2000-2005 163CP (120 KW) 1984cmc,

VOLVO 850 (LS) 2.0 Turbo 1993-1996 179CP (132 KW) 1984cmc,

VOLVO 850 combi (LW) 2.4 GLE 1993-1997 193CP (142 KW) 2435cmc,

VOLVO 850 (LS) 2.4 GLE 1993-1997 193CP (142 KW) 2435cmc,

VOLVO S70 (LS) 2.4 T5 AWD 1996-1999 193CP (142 KW) 2435cmc,

VOLVO 850 combi (LW) 2.0 Turbo 1993-1997 180CP (132 KW) 1984cmc,

VOLVO 850 combi (LW) 2.3 Turbo R 1995-1997 241CP (177 KW) 2319cmc,

VOLVO S70 (LS) 2.3 1999-2000 265CP (195 KW) 2319cmc,

VOLVO S70 (LS) 2.4 AWD 1999-2000 140CP (103 KW) 2435cmc,

VOLVO S70 (LS) 2.4 AWD 1998-1999 165CP (121 KW) 2435cmc,

VOLVO S70 (LS) 2.4 AWD 1999-2000 170CP (125 KW) 2435cmc,

VOLVO S70 (LS) 2.4 AWD 1996-1999 144CP (106 KW) 2435cmc,

VOLVO V70 I (LV) 2.3 AWD 1997-1998 241CP (177 KW) 2319cmc,

VOLVO S70 (LS) 2.4 Blu-Fuel 1997-2000 140CP (103 KW) 2435cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3