ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor STANDARD IRT009(030905225C) pentru MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.0 (P13T, P03W, P03V, P13V)
Cod: IRT009
Producator: STANDARD
Coduri OE: 030905225C, 1641611, 9940428, V86HF12200AA
Restrictiile producatorului: Magneti Marelli
Lungime [mm]: 39
Latime [mm]: 61
Înaltime [mm]: 39
Greutate (în kg): 0,03
Distribuitor/Rotor: deparazitat
alternativ:
Producator: STANDARD
Coduri OE: 030905225C, 1641611, 9940428, V86HF12200AA
Restrictiile producatorului: Magneti Marelli
Lungime [mm]: 39
Latime [mm]: 61
Înaltime [mm]: 39
Greutate (în kg): 0,03
Distribuitor/Rotor: deparazitat
alternativ:
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.0 1987-1993 105CP (77 KW) 1993cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.0 RS Cosworth 1987-1990 204CP (150 KW) 1993cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.0 16V Cosworth 4x4 KAT 1990-1993 220CP (162 KW) 1993cmc,
FORD ESCORT VI (GAL) RS Cosworth 4x4 1992-1995 220CP (162 KW) 1994cmc,
VW GOLF III (1H1) 1.6 1992-1997 75CP (55 KW) 1598cmc,
VW GOLF III (1H1) 1.4 1991-1997 60CP (44 KW) 1390cmc,
VW GOLF III Variant (1H5) 1.4 1993-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,
FIAT TIPO (160_) 1.6 i.e. (160.AF) 1990-1993 78CP (57 KW) 1581cmc,
LANCIA PRISMA (831_) 1.6 i.e. Super 1987-1989 90CP (66 KW) 1585cmc,
LANCIA PRISMA (831_) 1.6 1983-1986 105CP (77 KW) 1585cmc,
LANCIA PRISMA (831_) 2.0 i.e. Allrad 1986-1989 115CP (85 KW) 1995cmc,
LANCIA DELTA I (831_) 1.6 GT i.e. (831AB.010) 1987-1992 90CP (66 KW) 1585cmc,
LANCIA DELTA I (831_) 1.6 HF Turbo (831AB.020S) 1987-1989 132CP (97 KW) 1585cmc,
LANCIA DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) 1989-1991 196CP (144 KW) 1995cmc,
FIAT CROMA (154_) 2000 i.e. (154.AD) 1987-1992 120CP (88 KW) 1995cmc,
FIAT CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo (154.AM) 1985-1990 155CP (114 KW) 1995cmc,
FIAT CROMA (154_) 2000 i.e. (154.AM, 154.LM) 1987-1996 116CP (85 KW) 1995cmc,
FIAT CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo (154.AM, 154.LM) 1987-1996 150CP (110 KW) 1995cmc,
SEAT TOLEDO I (1L) 1.6 i 1991-1999 73CP (54 KW) 1595cmc,
SEAT IBIZA II (6K1) 1.6 i 1993-1999 75CP (55 KW) 1598cmc,
VW POLO (6N1) 55 1.3 1994-1995 55CP (40 KW) 1296cmc,
VW POLO (6N1) 75 1.6 1994-1999 75CP (55 KW) 1598cmc,
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.4 i 1994-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.6 i 1993-1999 75CP (55 KW) 1598cmc,
SEAT IBIZA II (6K1) 1.4 i 1993-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,
SEAT TOLEDO I (1L) 1.6 i 1993-1999 75CP (55 KW) 1595cmc,
FORD ESCORT VII (GAL, AAL, ABL) RS Cosworth 4x4 1995-1998 220CP (162 KW) 1994cmc,
SKODA FELICIA I (6U1) 1.6 LX 1995-1998 75CP (55 KW) 1598cmc,
SKODA FELICIA I combi (6U5) 1.6 GLX 1995-1998 75CP (55 KW) 1598cmc,
VW POLO (6N1) 55 1.4 1995-1999 55CP (40 KW) 1390cmc,
VW POLO (6N1) 60 1.4 1995-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,
VW POLO (6N1) 100 1.4 16V 1996-1999 100CP (74 KW) 1390cmc,
VW POLO CLASSIC (6KV2) 75 1.6 1995-2001 75CP (55 KW) 1598cmc,
VW POLO CLASSIC (6KV2) 60 1.4 1995-2001 60CP (44 KW) 1390cmc,
VW POLO CLASSIC (6KV2) 100 1.6 1995-2001 100CP (74 KW) 1595cmc,
VW CADDY II caroserie (9K9A) 60 1.4 1995-2004 60CP (44 KW) 1390cmc,
VW CADDY II caroserie (9K9A) 75 1.6 1995-2000 75CP (55 KW) 1598cmc,
VW POLO (6N1) 50 1.0 1996-1999 50CP (37 KW) 999cmc,
LANCIA PRISMA (831_) 1.6 i.e. 1986-1989 108CP (80 KW) 1585cmc,
FIAT TIPO (160_) 1.6 (160.AE) 1988-1991 83CP (61 KW) 1581cmc,
LANCIA PRISMA (831_) 1.6 1986-1992 99CP (73 KW) 1585cmc,
LANCIA DELTA I (831_) 1.6 HF Turbo (831AB.020) 1986-1988 140CP (103 KW) 1585cmc,
LANCIA DELTA I (831_) 2.0 HF Integrale (831AB.019) 1986-1988 166CP (122 KW) 1995cmc,
SEAT AROSA (6H) 1.0 1997-2004 50CP (37 KW) 999cmc,
SEAT AROSA (6H) 1.4 1997-2004 60CP (44 KW) 1390cmc,
SEAT IBIZA II (6K1) 1.4 i 16V 1997-1999 101CP (74 KW) 1390cmc,
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.4 i 16V 1996-1999 101CP (74 KW) 1390cmc,
SEAT TOLEDO I (1L) 1.6 i 1996-1999 101CP (74 KW) 1595cmc,
SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.4 i 1996-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,
SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.6 i 1996-1999 75CP (55 KW) 1598cmc,
SEAT IBIZA II (6K1) 1.0 i 1996-1999 50CP (37 KW) 999cmc,
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.0 i 1996-1999 50CP (37 KW) 999cmc,
SKODA FELICIA I Fun (797) 1.6 1997-2002 75CP (55 KW) 1598cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.0 16V Cosworth 4x4 1990-1993 220CP (162 KW) 1993cmc,
VW LUPO (6X1, 6E1) 1.0 1998-2005 50CP (37 KW) 999cmc,
VW POLO Variant (6KV5) 1.6 1997-2001 75CP (55 KW) 1598cmc,
SKODA FELICIA II (6U1) 1.6 1998-2001 75CP (55 KW) 1598cmc,
SKODA FELICIA II combi (6U5) 1.6 1998-2001 75CP (55 KW) 1598cmc,
SEAT CORDOBA (6K2) 1.6 1999-2002 75CP (55 KW) 1598cmc,
SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.6 1999-2002 75CP (55 KW) 1598cmc,
SEAT IBIZA III (6K1) 1.4 1999-2002 60CP (44 KW) 1390cmc,
VW POLO (6N2) 1.4 1999-2001 60CP (44 KW) 1390cmc,
SEAT IBIZA III (6K1) 1.6 1999-2002 75CP (55 KW) 1598cmc,
FIAT REGATA Weekend (138_) 100 i.e. 1.6 1987-1990 101CP (74 KW) 1585cmc,
VW POLO caroserie (6NF) 1.4 1998-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,
VW POLO (6N2) 1.4 1999-2001 54CP (40 KW) 1390cmc,
SEAT IBIZA III (6K1) 1.0 1999-2002 50CP (37 KW) 999cmc,
SEAT CORDOBA (6K2) 1.0 1999-2002 50CP (37 KW) 999cmc,
VW CADDY II combi (9K9B) 1.4 1995-2004 60CP (44 KW) 1390cmc,
VW CADDY II combi (9K9B) 1.6 1997-2000 75CP (55 KW) 1598cmc,
VW POLO CLASSIC (6KV2) 54 1.4 1998-1999 54CP (40 KW) 1390cmc,
FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.0 16V Cosworth 4x4 1990-1993 220CP (162 KW) 1993cmc,
FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.0 RS Cosworth 1987-1990 204CP (150 KW) 1993cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.