Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




capac distribuitor STANDARD IDC126(1211273)


Cod: IDC126
Producator: STANDARD
Coduri OE: 1211273, 90369031
Restrictiile producatorului: Bosch
Lungime [mm]: 88
Latime [mm]: 107
Înaltime [mm]: 88
Greutate (în kg): 0,32
Numar intrari / iesiri: 7

Cod motor: L1000001
An fabricatie de la: 10/1989
De la numar serie sasiu: L1000001

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 3.0 (3000) 1987 156CP (115 KW) 2969cmc,

OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 2.6 i 1990-1994 150CP (110 KW) 2594cmc,

OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 3.0 (3000) 1987-1990 177CP (130 KW) 2969cmc,

OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 3.0 24V (3000) 1989-1994 200CP (147 KW) 2969cmc,

OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 3.0 24V (3000) 1989-1994 204CP (150 KW) 2969cmc,

OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 2.6 i 1990-1994 150CP (110 KW) 2594cmc,

OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 3.0 KAT 1987-1994 177CP (130 KW) 2969cmc,

OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 3.0 24V 1989-1994 200CP (147 KW) 2969cmc,

OPEL SENATOR A (29_) 3.0 1985-1987 156CP (115 KW) 2969cmc,

OPEL SENATOR B (29_) 2.6 i 1990-1993 150CP (110 KW) 2594cmc,

OPEL SENATOR B (29_) 3.0 1987-1993 156CP (115 KW) 2969cmc,

OPEL SENATOR B (29_) 3.0 1988-1990 177CP (130 KW) 2969cmc,

OPEL SENATOR B (29_) 3.0 24V 1989-1993 204CP (150 KW) 2969cmc,

VAUXHALL CARLTON Mk III 3.0 3000 1987-1990 177CP (130 KW) 2969cmc,

VAUXHALL CARLTON Mk III 3.0 3000 24V 1989-1994 204CP (150 KW) 2969cmc,

OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 3.0 (3000) KAT 1988-1994 177CP (130 KW) 2969cmc,

OPEL SENATOR B (29_) 3.0 i KAT 1988-1993 177CP (130 KW) 2969cmc,

VAUXHALL CARLTON Mk III 2.6 i 1990-1994 150CP (110 KW) 2594cmc,

VAUXHALL CARLTON Mk III 3000 24V 1989-1994 200CP (147 KW) 2969cmc,

VAUXHALL CARLTON Mk III combi 2.6 i 1990-1994 150CP (110 KW) 2594cmc,

VAUXHALL CARLTON Mk III combi 3.0 1987-1994 177CP (130 KW) 2969cmc,

VAUXHALL CARLTON Mk III combi 3.0 24V 1989-1994 200CP (147 KW) 2969cmc,

VAUXHALL SENATOR Mk II (B) 2.6 i 1990-1993 150CP (110 KW) 2594cmc,

VAUXHALL SENATOR Mk II (B) 3.0 1987-1993 156CP (115 KW) 2969cmc,

VAUXHALL SENATOR Mk II (B) 3.0 1988-1990 177CP (130 KW) 2969cmc,

VAUXHALL SENATOR Mk II (B) 3.0 i KAT 1988-1993 177CP (130 KW) 2969cmc,

VAUXHALL SENATOR Mk II (B) 3.0 24V 1989-1993 204CP (150 KW) 2969cmc,

OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 3.0 1987-1994 156CP (115 KW) 2969cmc,

OPEL SENATOR B (29_) 2.5 i 1990-1993 140CP (103 KW) 2490cmc,

VAUXHALL SENATOR Mk II (B) 2.5 i 1987-1990 140CP (103 KW) 2490cmc,

OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 3.0 1987-1990 177CP (130 KW) 2969cmc,

OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 3.0 24V Evolution500 1991-1992 230CP (169 KW) 2969cmc,

OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 3.0 24V Omega 3000 1988-1994 204CP (150 KW) 2969cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3