ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor STANDARD IDC082(30102P0AA01) pentru TOYOTA CELICA Coupe (AT18_, ST18_) 1.6 STI (AT180)
Cod: IDC082
Producator: STANDARD
Coduri OE: 30102P0AA01, 30102P0AA02, 30102P2MA01, 30102P45G02, 5862025720
Restrictiile producatorului: Hitachi
Lungime [mm]: 182
Latime [mm]: 165
Înaltime [mm]: 125
Greutate (în kg): 0,23
Numar intrari / iesiri: 4
Cod motor: D16Y6
An fabricatie de la: 01/1996
De la numar serie sasiu: AD074465
Pana la numar serie sasiu: AD250028
Producator: STANDARD
Coduri OE: 30102P0AA01, 30102P0AA02, 30102P2MA01, 30102P45G02, 5862025720
Restrictiile producatorului: Hitachi
Lungime [mm]: 182
Latime [mm]: 165
Înaltime [mm]: 125
Greutate (în kg): 0,23
Numar intrari / iesiri: 4
Cod motor: D16Y6
An fabricatie de la: 01/1996
De la numar serie sasiu: AD074465
Pana la numar serie sasiu: AD250028
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
ROVER 600 (RH) 620 Si 1993-1999 131CP (96 KW) 1997cmc,
HONDA ACCORD V (CC, CD) 2.0 i S 1993-1996 131CP (96 KW) 1997cmc,
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.6 i (MB1) 1994-1997 113CP (83 KW) 1590cmc,
HONDA CIVIC V Coupe (EJ) 1.6 i Vtec (EJ1) 1994-1996 125CP (92 KW) 1590cmc,
ROVER 400 hatchback 416 Si 1995-2000 113CP (83 KW) 1590cmc,
HONDA SHUTTLE (RA) 2.2 16V 1994-1998 150CP (110 KW) 2156cmc,
HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.4 i (EJ9) 1995-2001 75CP (55 KW) 1396cmc,
HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.4 i S (EJ9) 1995-2001 90CP (66 KW) 1396cmc,
HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.6 i (EK1) 1995-2001 114CP (84 KW) 1590cmc,
HONDA CIVIC VI limuzina (EJ, EK) 1.4 i (EJ9) 1995-2001 90CP (66 KW) 1396cmc,
HONDA ACCORD V (CE, CF) 1.9 i (CE7) 1996-1998 116CP (85 KW) 1850cmc,
HONDA ACCORD V (CE, CF) 2.0 i LS (CE8) 1996-1998 131CP (96 KW) 1997cmc,
HONDA ACCORD V (CE, CF) 2.2 i VTEC (CE9) 1996-1998 150CP (110 KW) 2156cmc,
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.4 i (MA8, MB2) 1995-2001 75CP (55 KW) 1396cmc,
ROVER 600 (RH) 618 i/Si 1996-1999 115CP (85 KW) 1850cmc,
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.4 i (MA8, MB2) 1994-2001 90CP (66 KW) 1396cmc,
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.5 16V (MB3) 1997-2001 114CP (84 KW) 1493cmc,
HONDA CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8) 1998-2001 75CP (55 KW) 1396cmc,
HONDA CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8) 1998-2001 90CP (66 KW) 1396cmc,
HONDA CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.5 16V (MB9) 1998-2001 114CP (84 KW) 1493cmc,
HONDA CIVIC VI limuzina (EJ, EK) 1.6 i Vtec 1995-2001 125CP (92 KW) 1590cmc,
HONDA CIVIC VII Hatchback (EU, EP, EV) 1.4 iS (EP1) 2001-2005 90CP (66 KW) 1396cmc,
HONDA CIVIC VII Hatchback (EU, EP, EV) 1.4 i 2001-2005 75CP (55 KW) 1396cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.