Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




capac distribuitor STANDARD IDC082(30102P0AA01) pentru TOYOTA CELICA Coupe (AT18_, ST18_) 1.6 STI (AT180)


Cod: IDC082
Producator: STANDARD
Coduri OE: 30102P0AA01, 30102P0AA02, 30102P2MA01, 30102P45G02, 5862025720
Restrictiile producatorului: Hitachi
Lungime [mm]: 182
Latime [mm]: 165
Înaltime [mm]: 125
Greutate (în kg): 0,23
Numar intrari / iesiri: 4

Cod motor: D16Y6
An fabricatie de la: 01/1996
De la numar serie sasiu: AD074465
Pana la numar serie sasiu: AD250028

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

ROVER 600 (RH) 620 Si 1993-1999 131CP (96 KW) 1997cmc,

HONDA ACCORD V (CC, CD) 2.0 i S 1993-1996 131CP (96 KW) 1997cmc,

HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.6 i (MB1) 1994-1997 113CP (83 KW) 1590cmc,

HONDA CIVIC V Coupe (EJ) 1.6 i Vtec (EJ1) 1994-1996 125CP (92 KW) 1590cmc,

ROVER 400 hatchback 416 Si 1995-2000 113CP (83 KW) 1590cmc,

HONDA SHUTTLE (RA) 2.2 16V 1994-1998 150CP (110 KW) 2156cmc,

HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.4 i (EJ9) 1995-2001 75CP (55 KW) 1396cmc,

HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.4 i S (EJ9) 1995-2001 90CP (66 KW) 1396cmc,

HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.6 i (EK1) 1995-2001 114CP (84 KW) 1590cmc,

HONDA CIVIC VI limuzina (EJ, EK) 1.4 i (EJ9) 1995-2001 90CP (66 KW) 1396cmc,

HONDA ACCORD V (CE, CF) 1.9 i (CE7) 1996-1998 116CP (85 KW) 1850cmc,

HONDA ACCORD V (CE, CF) 2.0 i LS (CE8) 1996-1998 131CP (96 KW) 1997cmc,

HONDA ACCORD V (CE, CF) 2.2 i VTEC (CE9) 1996-1998 150CP (110 KW) 2156cmc,

HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.4 i (MA8, MB2) 1995-2001 75CP (55 KW) 1396cmc,

ROVER 600 (RH) 618 i/Si 1996-1999 115CP (85 KW) 1850cmc,

HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.4 i (MA8, MB2) 1994-2001 90CP (66 KW) 1396cmc,

HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.5 16V (MB3) 1997-2001 114CP (84 KW) 1493cmc,

HONDA CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8) 1998-2001 75CP (55 KW) 1396cmc,

HONDA CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8) 1998-2001 90CP (66 KW) 1396cmc,

HONDA CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.5 16V (MB9) 1998-2001 114CP (84 KW) 1493cmc,

HONDA CIVIC VI limuzina (EJ, EK) 1.6 i Vtec 1995-2001 125CP (92 KW) 1590cmc,

HONDA CIVIC VII Hatchback (EU, EP, EV) 1.4 iS (EP1) 2001-2005 90CP (66 KW) 1396cmc,

HONDA CIVIC VII Hatchback (EU, EP, EV) 1.4 i 2001-2005 75CP (55 KW) 1396cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3