Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




capac distribuitor STANDARD IDC063(30102PM5A02) pentru VOLVO S40 II (MS) 2.0 F


Cod: IDC063
Producator: STANDARD
Coduri OE: 30102PM5A02, 30102PM5A03, 30102PM5A04, 30102PM5A05, 30102PM7006, 30102PM7016, 30102PM7036, 30102PR3003, 30102PR3006, 30102PR3026, 30102PR4A02, NJD10006, NJD10008, NJD10009
Restrictiile producatorului: TEC
Lungime [mm]: 108
Latime [mm]: 125
Înaltime [mm]: 108
Greutate (în kg): 0,18
Numar intrari / iesiri: 4

alternativ:
Pana la numar motor: 4700494

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

ROVER 200 hatchback 216 GSi 1989-1995 112CP (82 KW) 1590cmc,

ROVER 200 hatchback 216 GTi 1990-1995 122CP (90 KW) 1590cmc,

ROVER CABRIOLET (XW) 216 1.6i 1992-1999 122CP (90 KW) 1590cmc,

ROVER 200 Coupe (XW) 216 1992-1999 122CP (90 KW) 1590cmc,

ROVER 400 (XW) 416 GSI 1990-1995 112CP (82 KW) 1590cmc,

ROVER 400 (XW) 416 GTI 1990-1995 122CP (90 KW) 1590cmc,

ROVER 400 Tourer (XW) 1.6 i 1994-1998 112CP (82 KW) 1590cmc,

ROVER 400 Tourer (XW) 1.6 i 1994-1998 122CP (90 KW) 1590cmc,

HONDA CIVIC IV limuzina (ED) 1.6 i 16V (ED4) 1987-1991 109CP (80 KW) 1590cmc,

HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V (ED7) 1987-1991 109CP (80 KW) 1590cmc,

HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.5 i 16V (ED6) 1988-1991 94CP (69 KW) 1493cmc,

HONDA CIVIC IV limuzina (ED) 1.5 i 16V (ED3) 1987-1991 94CP (69 KW) 1493cmc,

HONDA CIVIC IV limuzina (ED) 1.6 i 16V (ED4) 1987-1991 110CP (81 KW) 1590cmc,

HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V (ED7) 1987-1991 110CP (81 KW) 1590cmc,

HONDA CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V (ED9) 1987-1989 131CP (96 KW) 1590cmc,

HONDA CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V (ED9) 1987-1992 124CP (91 KW) 1590cmc,

HONDA CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) 1989-1992 150CP (110 KW) 1595cmc,

HONDA CIVIC V Hatchback (EG) 1.6 VTi 16V (EG6) 1991-1995 160CP (118 KW) 1595cmc,

HONDA CIVIC V limuzina (EG, EH) 1.5 i 16V (EG8) 1991-1995 94CP (69 KW) 1493cmc,

HONDA CIVIC V limuzina (EG, EH) 1.6 VTi (EG9) 1991-1995 160CP (118 KW) 1595cmc,

HONDA CONCERTO (HW, MA) 1.5 i 16V 1989-1995 90CP (66 KW) 1493cmc,

HONDA CONCERTO (HW, MA) 1.6 i 16V 1989-1995 112CP (82 KW) 1590cmc,

HONDA CONCERTO (HW, MA) 1.6 i 16V 1989-1995 122CP (90 KW) 1590cmc,

HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.6 VTi (EK4) 1995-2001 160CP (118 KW) 1595cmc,

HONDA CIVIC VI limuzina (EJ, EK) 1.6 VTi (EK4) 1995-2001 160CP (118 KW) 1595cmc,

HONDA CIVIC IV limuzina (ED) 1.6 i 16V 1987-1991 130CP (96 KW) 1590cmc,

ROVER 400 (XW) 416 GSI/GSE 1990-1995 116CP (85 KW) 1590cmc,

ROVER 200 hatchback 216 GTi 1990-1995 130CP (96 KW) 1590cmc,

HONDA CIVIC IV limuzina (ED) 1.6 i 16V 4x4 1989-1991 109CP (80 KW) 1590cmc,

HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.6 VTi 1997-2001 160CP (118 KW) 1595cmc,

HONDA CONCERTO limuzina (HWW) 1.5 i 16V 1989-1995 90CP (66 KW) 1493cmc,

HONDA CONCERTO limuzina (HWW) 1.6 i 16V 1989-1995 112CP (82 KW) 1590cmc,

HONDA CONCERTO (HW, MA) 1.6 16V 1989-1995 106CP (78 KW) 1590cmc,

HONDA CONCERTO limuzina (HWW) 1.6 16V 1989-1995 106CP (78 KW) 1590cmc,

HONDA CONCERTO limuzina (HWW) 1.6 i 16V 1989-1995 122CP (90 KW) 1590cmc,

HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.5 i 16V 1988-1991 90CP (66 KW) 1493cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3