ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Ruptor, distribuitor STANDARD ICS017(0854137800)
Cod: ICS017
Producator: STANDARD
Coduri OE: 0854137800, 11655050110302, 1497349, 1497351, 20099Z, 224868, 224886, 31001340, 32674434, 5452422G, 592709, 592719, 593302, 60730445, 7701402249, 7992227, 83300134, 8541378, 9916118, A700X12171R1A, A700X12171T1A, DM21117
Restrictiile producatorului: Ducellier
Lungime [mm]: 37
Latime [mm]: 56
Înaltime [mm]: 22
Greutate (în kg): 0,03
An fabricatie pana la: 09/1977
An fabricatie de la: 10/1976
Producator: STANDARD
Coduri OE: 0854137800, 11655050110302, 1497349, 1497351, 20099Z, 224868, 224886, 31001340, 32674434, 5452422G, 592709, 592719, 593302, 60730445, 7701402249, 7992227, 83300134, 8541378, 9916118, A700X12171R1A, A700X12171T1A, DM21117
Restrictiile producatorului: Ducellier
Lungime [mm]: 37
Latime [mm]: 56
Înaltime [mm]: 22
Greutate (în kg): 0,03
An fabricatie pana la: 09/1977
An fabricatie de la: 10/1976
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
ALFA ROMEO GTV (116_) 2.0 (116.36 E) 1985 128CP (94 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO ALFETTA (116_) 2.0 (116.55F, 116.56F, 116.55N, 116.56N) 1978-1984 132CP (97 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO GIULIETTA (116_) 2.0 (116.A1A) 1980-1985 131CP (96 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO GTV (116_) 2.0 1978-1986 131CP (96 KW) 1962cmc,
VW POLO (86) 0.9 1975-1981 40CP (29 KW) 895cmc,
VW POLO (86) 1.1 1975-1981 50CP (37 KW) 1093cmc,
VW POLO (86) 1.1 1975-1981 60CP (44 KW) 1093cmc,
VW POLO (86) 1.3 1976-1981 60CP (44 KW) 1272cmc,
VW DERBY (86) 0.9 1977-1981 40CP (29 KW) 895cmc,
VW DERBY (86) 1.1 1977-1981 50CP (37 KW) 1093cmc,
VW DERBY (86) 1.3 1977-1981 60CP (44 KW) 1272cmc,
VW POLO (86C, 80) 1.1 1981-1989 50CP (37 KW) 1093cmc,
VW POLO (86C, 80) 1.3 1981-1983 60CP (44 KW) 1272cmc,
VW DERBY (86C, 80) 1.1 1981-1983 50CP (37 KW) 1093cmc,
VW DERBY (86C, 80) 1.3 1981-1983 60CP (44 KW) 1272cmc,
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.1 1981-1983 50CP (37 KW) 1093cmc,
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 1981-1983 60CP (44 KW) 1272cmc,
RENAULT 4 (112_) 1.1 (1128, S128) 1978-1990 34CP (25 KW) 1108cmc,
RENAULT 4 caroserie (R21_, R23_) 1.1 (2370, 210B) 1976-1989 34CP (25 KW) 1108cmc,
RENAULT 5 (122_) 0.8 (1221, 1391, 1220) 1972-1984 35CP (26 KW) 845cmc,
RENAULT 5 (122_) 1.0 (1222, 1392) 1972-1985 44CP (32 KW) 956cmc,
RENAULT 12 1.3 (1170) 1969-1980 54CP (40 KW) 1289cmc,
RENAULT 12 1.3 TS (1177, 1337) 1972-1980 60CP (44 KW) 1289cmc,
RENAULT 12 Variable (117_) 1.3 (1170) 1970-1980 54CP (40 KW) 1289cmc,
RENAULT 12 Variable (117_) 1.3 (1177) 1973-1980 60CP (44 KW) 1289cmc,
RENAULT 12 Variable (117_) 1.3 (1170) 1975-1980 50CP (37 KW) 1289cmc,
RENAULT 12 1.3 (1170) 1975-1980 50CP (37 KW) 1289cmc,
RENAULT 6 (118_) 1.1 1970-1987 45CP (33 KW) 1108cmc,
RENAULT 6 (118_) 1.1 1971-1980 48CP (35 KW) 1108cmc,
RENAULT 5 caroserie (238_) 0.8 (2381) 1972-1984 35CP (26 KW) 845cmc,
RENAULT 5 caroserie (238_) 1.0 (2382) 1972-1985 44CP (32 KW) 956cmc,
RENAULT 12 caroserie 1.3 1975-1980 50CP (37 KW) 1289cmc,
RENAULT 4 (112_) 1.1 1978-1984 45CP (33 KW) 1108cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.