Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Rotor distribuitor STANDARD 48270(1910202010) pentru AUDI A4 Cabriolet (8H7, B6, 8HE, B7) 2.5 TDI


Cod: 48270
Producator: STANDARD
Coduri OE: 1910202010, 1910215021, 1910216040, 1910216060, 1910235160, 1910238210, 1910238210000, 8942389820, 94220291, 94238982, 94844585, 94845144, J1910216060
Restrictiile producatorului: Denso
Lungime [mm]: 39
Latime [mm]: 61
Înaltime [mm]: 39
Greutate (în kg): 0,03

alternativ:

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

VW TARO 1.8 1989-1994 83CP (61 KW) 1812cmc,

TOYOTA COROLLA Compact (_E9_) 1.6 GTi (AE92, AE93) 1987-1992 116CP (85 KW) 1587cmc,

TOYOTA CELICA (AT16_, ST16_) 2.0 1987-1989 150CP (110 KW) 1998cmc,

TOYOTA CELICA Cabriolet (ST16_, AT16_) 2.0 GT (ST162) 1985-1989 140CP (103 KW) 1998cmc,

TOYOTA CELICA Cabriolet (ST16_, AT16_) 2.0 GT (ST162) 1986-1989 150CP (110 KW) 1998cmc,

TOYOTA MR 2 I (AW1_) 1.6 16V (AW11) 1984-1990 116CP (85 KW) 1587cmc,

TOYOTA LAND CRUISER (PZJ7_, KZJ7_, HZJ7_, BJ7_, LJ7_, RJ7_) 2.4 (RJ70_, RJ73_) 1984-1993 105CP (77 KW) 2367cmc,

TOYOTA LAND CRUISER (PZJ7_, KZJ7_, HZJ7_, BJ7_, LJ7_, RJ7_) 2.4 (RJ70_, RJ73_) 1984-1993 110CP (81 KW) 2367cmc,

TOYOTA MODELL F Bus (_R2_, 31) 2.0 Super (YR21) 1984-1988 88CP (65 KW) 1998cmc,

TOYOTA MODELL F Bus (_R2_, 31) 2.0 (YR21_G) 1988-1990 90CP (66 KW) 1998cmc,

TOYOTA CELICA Coupe (AT18_, ST18_) 2.0 GTi (ST182) 1989-1993 156CP (115 KW) 1998cmc,

TOYOTA CELICA Cabriolet (AT18_, ST18_) 2.0 GTi (ST182) 1989-1993 156CP (115 KW) 1998cmc,

TOYOTA CELICA (ST20_, AT20_) 2.0 i 16V (ST202/GT) 1993-1999 175CP (129 KW) 1998cmc,

VW TARO 2.2 1989-1994 94CP (69 KW) 2237cmc,

TOYOTA COROLLA Liftback (_E9_) 1.6 GTI 1987-1993 125CP (92 KW) 1587cmc,

TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 2.2 4WD (YN106_, YN110_) 1987-1989 94CP (69 KW) 2237cmc,

TOYOTA CELICA (ST20_, AT20_) 2.0 i 16V 1996-1999 170CP (125 KW) 1998cmc,

TOYOTA CELICA Cabriolet (AT20_, ST20_) 2.0 i 16V 1993-1999 170CP (125 KW) 1998cmc,

TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 1.8 (YN85_, YN90_) 1988-1994 83CP (61 KW) 1812cmc,

TOYOTA MODELL F Bus (_R2_, 31) 2.2 (YR22LG, YR31LG) 1987-1990 98CP (72 KW) 2237cmc,

TOYOTA CAMRY Station Wagon (_V2_) 1.8 (SV20_) 1986-1988 90CP (66 KW) 1832cmc,

TOYOTA LITEACE Bus (_R2_LG) 2.2 (YR22LG) 1992-1995 98CP (72 KW) 2237cmc,

TOYOTA LITEACE caroserie (_R2__V) 2.2 (YR29LV) 1992-1995 98CP (72 KW) 2237cmc,

TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 2.2 (YN106) 1989 94CP (69 KW) 2237cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3