ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor STANDARD 48270(1910202010) pentru AUDI A4 Cabriolet (8H7, B6, 8HE, B7) 2.5 TDI
Cod: 48270
Producator: STANDARD
Coduri OE: 1910202010, 1910215021, 1910216040, 1910216060, 1910235160, 1910238210, 1910238210000, 8942389820, 94220291, 94238982, 94844585, 94845144, J1910216060
Restrictiile producatorului: Denso
Lungime [mm]: 39
Latime [mm]: 61
Înaltime [mm]: 39
Greutate (în kg): 0,03
alternativ:
Producator: STANDARD
Coduri OE: 1910202010, 1910215021, 1910216040, 1910216060, 1910235160, 1910238210, 1910238210000, 8942389820, 94220291, 94238982, 94844585, 94845144, J1910216060
Restrictiile producatorului: Denso
Lungime [mm]: 39
Latime [mm]: 61
Înaltime [mm]: 39
Greutate (în kg): 0,03
alternativ:
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
VW TARO 1.8 1989-1994 83CP (61 KW) 1812cmc,
TOYOTA COROLLA Compact (_E9_) 1.6 GTi (AE92, AE93) 1987-1992 116CP (85 KW) 1587cmc,
TOYOTA CELICA (AT16_, ST16_) 2.0 1987-1989 150CP (110 KW) 1998cmc,
TOYOTA CELICA Cabriolet (ST16_, AT16_) 2.0 GT (ST162) 1985-1989 140CP (103 KW) 1998cmc,
TOYOTA CELICA Cabriolet (ST16_, AT16_) 2.0 GT (ST162) 1986-1989 150CP (110 KW) 1998cmc,
TOYOTA MR 2 I (AW1_) 1.6 16V (AW11) 1984-1990 116CP (85 KW) 1587cmc,
TOYOTA LAND CRUISER (PZJ7_, KZJ7_, HZJ7_, BJ7_, LJ7_, RJ7_) 2.4 (RJ70_, RJ73_) 1984-1993 105CP (77 KW) 2367cmc,
TOYOTA LAND CRUISER (PZJ7_, KZJ7_, HZJ7_, BJ7_, LJ7_, RJ7_) 2.4 (RJ70_, RJ73_) 1984-1993 110CP (81 KW) 2367cmc,
TOYOTA MODELL F Bus (_R2_, 31) 2.0 Super (YR21) 1984-1988 88CP (65 KW) 1998cmc,
TOYOTA MODELL F Bus (_R2_, 31) 2.0 (YR21_G) 1988-1990 90CP (66 KW) 1998cmc,
TOYOTA CELICA Coupe (AT18_, ST18_) 2.0 GTi (ST182) 1989-1993 156CP (115 KW) 1998cmc,
TOYOTA CELICA Cabriolet (AT18_, ST18_) 2.0 GTi (ST182) 1989-1993 156CP (115 KW) 1998cmc,
TOYOTA CELICA (ST20_, AT20_) 2.0 i 16V (ST202/GT) 1993-1999 175CP (129 KW) 1998cmc,
VW TARO 2.2 1989-1994 94CP (69 KW) 2237cmc,
TOYOTA COROLLA Liftback (_E9_) 1.6 GTI 1987-1993 125CP (92 KW) 1587cmc,
TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 2.2 4WD (YN106_, YN110_) 1987-1989 94CP (69 KW) 2237cmc,
TOYOTA CELICA (ST20_, AT20_) 2.0 i 16V 1996-1999 170CP (125 KW) 1998cmc,
TOYOTA CELICA Cabriolet (AT20_, ST20_) 2.0 i 16V 1993-1999 170CP (125 KW) 1998cmc,
TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 1.8 (YN85_, YN90_) 1988-1994 83CP (61 KW) 1812cmc,
TOYOTA MODELL F Bus (_R2_, 31) 2.2 (YR22LG, YR31LG) 1987-1990 98CP (72 KW) 2237cmc,
TOYOTA CAMRY Station Wagon (_V2_) 1.8 (SV20_) 1986-1988 90CP (66 KW) 1832cmc,
TOYOTA LITEACE Bus (_R2_LG) 2.2 (YR22LG) 1992-1995 98CP (72 KW) 2237cmc,
TOYOTA LITEACE caroserie (_R2__V) 2.2 (YR29LV) 1992-1995 98CP (72 KW) 2237cmc,
TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 2.2 (YN106) 1989 94CP (69 KW) 2237cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.