ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor STANDARD 48180(22149B8900) pentru AUDI A3 (8P1) 2.0 TDI
Cod: 48180
Producator: STANDARD
Coduri OE: 22149B8900, 22149N3602, 2215752A00, 22157AA030, 22157H3602, 22157H9560, 22157N3602, 22157U6001, 22157U6091, 22157U6091MP, 22157U6094, 22157U6094DY, 30103657005, 44A216001, 44R8416002, 491018711, A810X12200AHA, GH605
Restrictiile producatorului: Hitachi
Lungime [mm]: 75
Latime [mm]: 50
Înaltime [mm]: 75
Greutate (în kg): 0,03
Distribuitor/Rotor: fara supresiune interferenta
alternativ:
Producator: STANDARD
Coduri OE: 22149B8900, 22149N3602, 2215752A00, 22157AA030, 22157H3602, 22157H9560, 22157N3602, 22157U6001, 22157U6091, 22157U6091MP, 22157U6094, 22157U6094DY, 30103657005, 44A216001, 44R8416002, 491018711, A810X12200AHA, GH605
Restrictiile producatorului: Hitachi
Lungime [mm]: 75
Latime [mm]: 50
Înaltime [mm]: 75
Greutate (în kg): 0,03
Distribuitor/Rotor: fara supresiune interferenta
alternativ:
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
NISSAN CHERRY III (N12) 1.3 1982-1986 60CP (44 KW) 1269cmc,
NISSAN SUNNY I Traveller (B11) 1.5 1982-1986 75CP (55 KW) 1488cmc,
SUBARU XT Coupe (XT) 1.8 Turbo 4WD 1988-1990 120CP (88 KW) 1782cmc,
SUBARU XT Coupe (XT) 1.8 Turbo 4WD 1984-1990 136CP (100 KW) 1782cmc,
NISSAN SUNNY I (B11) 1.3 1982-1987 60CP (44 KW) 1269cmc,
NISSAN SUNNY II (N13) 1.3 1986-1991 60CP (44 KW) 1269cmc,
NISSAN PRAIRIE (M10, NM10) 1.5 S (M10) 1984-1987 75CP (55 KW) 1488cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.