Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Rotor distribuitor STANDARD 47060S(052905225) pentru AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.0 KAT


Cod: 47060S
Producator: STANDARD
Coduri OE: 052905225, 1212213, 5003338, 5011235, 593751, 9350223, 9350323, 9355488, 94632557, 9935782, A770X12200CA, A830X12200GA, GB795, GB848
Restrictiile producatorului: Bosch
Lungime [mm]: 37
Latime [mm]: 56
Înaltime [mm]: 22
Greutate (în kg): 0,03
Distribuitor/Rotor: deparazitat

alternativ:
An fabricatie pana la: 09/1982

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

OPEL ASCONA B (81_, 86_, 87_, 88_) 1.3 N 1979-1981 60CP (44 KW) 1297cmc,

OPEL ASCONA C (81_, 86_, 87_, 88_) 1.3 N 1981-1986 60CP (44 KW) 1297cmc,

OPEL ASCONA C hatchback 1.3 N 1981-1986 60CP (44 KW) 1297cmc,

VW POLO (86) 0.9 1975-1981 40CP (29 KW) 895cmc,

VW POLO (86) 1.1 1975-1981 50CP (37 KW) 1093cmc,

VW DERBY (86) 1.1 1977-1981 50CP (37 KW) 1093cmc,

VW POLO (86C, 80) 1.1 1981-1989 50CP (37 KW) 1093cmc,

VW GOLF I (17) 1.1 1974-1983 50CP (37 KW) 1093cmc,

VW JETTA I (16) 1.3 1979-1984 60CP (44 KW) 1272cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.3 1984-1987 55CP (40 KW) 1272cmc,

VW SCIROCCO (53) 1.1 1974-1979 50CP (37 KW) 1093cmc,

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.1 1981-1983 50CP (37 KW) 1093cmc,

CITROEN BX (XB-_) 19 1986-1989 95CP (70 KW) 1905cmc,

CITROEN BX (XB-_) 19 E 1988-1993 109CP (80 KW) 1905cmc,

CITROEN BX (XB-_) 19 GTi 1988-1993 120CP (88 KW) 1905cmc,

CITROEN BX (XB-_) 19 E 4x4 1989-1993 109CP (80 KW) 1905cmc,

CITROEN BX (XB-_) 19 GTi 4x4 1988-1993 120CP (88 KW) 1905cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 19 1986-1994 102CP (75 KW) 1905cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 19 1988-1994 120CP (88 KW) 1905cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 19 1988-1994 109CP (80 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.1 1987-1990 54CP (40 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 1988-1989 79CP (58 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 205 I Cabriolet (741B, 20D) 1.6 CTI 1986-1990 103CP (76 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.6 GTI 1984-1987 103CP (76 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 205 I Cabriolet (741B, 20D) 1.1 CJ 1989-1994 60CP (44 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.1 1989-1998 60CP (44 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 1988-1998 75CP (55 KW) 1361cmc,

PEUGEOT 205 I Cabriolet (741B, 20D) 1.4 CJ 1991-1994 75CP (55 KW) 1361cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.4 1989 75CP (55 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.1 1990-1993 60CP (44 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.4 1989-1993 75CP (55 KW) 1361cmc,

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.1 1991-1996 60CP (44 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4 1991-1996 75CP (55 KW) 1361cmc,

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4 1991-1996 94CP (69 KW) 1361cmc,

PEUGEOT 306 hatchback 1.4 1993-2001 75CP (55 KW) 1360cmc,

SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 c 1979-1988 100CP (74 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 i 1985-1990 110CP (81 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 i 1980-1988 115CP (85 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo 1978-1985 145CP (107 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 i 1985-1990 110CP (81 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 i 1980-1990 115CP (85 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo 1980-1985 146CP (107 KW) 1985cmc,

PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.4 SL 1994-2001 75CP (55 KW) 1360cmc,

VAUXHALL ASTRA hatchback 1.3 S 1979-1984 75CP (55 KW) 1297cmc,

PEUGEOT 106 II (1) 1.1 i 1996-prezent 60CP (44 KW) 1124cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 19 1987-1989 95CP (70 KW) 1905cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 19 4x4 1990-1991 109CP (80 KW) 1905cmc,

SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 c 1982-1988 101CP (74 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo 1986-1991 140CP (103 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo 1986-1991 140CP (103 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo 1986-1988 150CP (110 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS 1979-1980 118CP (87 KW) 1985cmc,

VAUXHALL CAVALIER Mk II 1.3 N 1981-1988 60CP (44 KW) 1297cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.3 KAT 1987-1991 55CP (40 KW) 1272cmc,

PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 1997-2002 75CP (55 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 106 II (1) 1.1 i 1997-prezent 54CP (40 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.6 1989-1993 94CP (69 KW) 1580cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 19 KAT 1986-1994 102CP (75 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.6 1989-1993 92CP (68 KW) 1580cmc,

CITROEN BX (XB-_) 19 1986-1989 105CP (77 KW) 1905cmc,

SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 EMS 1978-1979 118CP (87 KW) 1985cmc,

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4 1991-1996 69CP (51 KW) 1360cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3