Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




capac distribuitor STANDARD 44010(073905207)


Cod: 44010
Producator: STANDARD
Coduri OE: 073905207, 11900050110402, 12111271657, 12111363292, 12111363422, 1211250, 1498738, 1504282, 1523785, 1583458, 243658, 2436582, 243803, 2438034, 3469032, 5001077, 60735405, 72TF12106AA, 78TF12106AA, 93060290400, 93060290800, A700X12276BHA, A700X12276RA, A740X12276DA, GB731, GB776, GB798, JLM838
Restrictiile producatorului: Bosch
Lungime [mm]: 88
Latime [mm]: 107
Înaltime [mm]: 88
Greutate (în kg): 0,23
Numar intrari / iesiri: 7

alternativ:
An fabricatie pana la: 09/1989
An fabricatie de la: 10/1973
Pana la numar serie sasiu: K1999999

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

ALFA ROMEO GTV (116_) 6 2.5 (116.CA) 1980-1987 158CP (116 KW) 2492cmc,

ALFA ROMEO 75 (162B_) 2.5 V6 (162.B3) 1985-1986 150CP (110 KW) 2492cmc,

ALFA ROMEO 75 (162B_) 3.0 V6 (162.B6A) KAT 1987-1992 185CP (136 KW) 2959cmc,

ALFA ROMEO 75 (162B_) 3.0 V6 (162.B6C) 1990-1992 192CP (141 KW) 2959cmc,

BMW 5 (E28) 525 i 1981-1987 150CP (110 KW) 2495cmc,

BMW 5 (E28) 525 e 1981-1987 122CP (90 KW) 2693cmc,

BMW 5 (E28) 525 e 1983-1987 125CP (92 KW) 2693cmc,

BMW 5 (E28) 525 e 1984-1987 129CP (95 KW) 2693cmc,

BMW 5 (E28) 528 i 1981-1987 184CP (135 KW) 2788cmc,

FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.4 i 1988-1992 125CP (92 KW) 2394cmc,

FORD SCORPIO I limuzina (GGE) 2.4 i 1988-1994 125CP (92 KW) 2394cmc,

FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.4 i KAT 1988-1994 125CP (92 KW) 2394cmc,

OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 3.0 (3000) 1987 156CP (115 KW) 2969cmc,

OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 3.0 (3000) 1987-1990 177CP (130 KW) 2969cmc,

OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 3.0 KAT 1987-1994 177CP (130 KW) 2969cmc,

OPEL SENATOR A (29_) 2.5 E 1984-1987 140CP (103 KW) 2490cmc,

OPEL SENATOR A (29_) 3.0 1985-1987 156CP (115 KW) 2969cmc,

OPEL SENATOR A (29_) 3.0 E 1978-1986 180CP (132 KW) 2969cmc,

OPEL SENATOR B (29_) 3.0 1987-1993 156CP (115 KW) 2969cmc,

OPEL SENATOR B (29_) 3.0 1988-1990 177CP (130 KW) 2969cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.8 XR4i 1982-1986 150CP (110 KW) 2792cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.8 XR 4x4 1985-1986 150CP (110 KW) 2792cmc,

FORD SCORPIO I combi (GGE) 2.4 i 1991-1994 125CP (92 KW) 2394cmc,

OPEL MONZA A (22_) 2.5 E 1984-1986 140CP (103 KW) 2490cmc,

OPEL MONZA A (22_) 3.0 GSE 1985-1986 156CP (115 KW) 2969cmc,

OPEL MONZA A (22_) 3.0 GSE 1978-1986 180CP (132 KW) 2968cmc,

FORD SIERRA combi (BNG) 2.8 4x4 1987-1988 150CP (110 KW) 2792cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.8 i XR 4x4 1987-1988 150CP (110 KW) 2792cmc,

VAUXHALL CARLTON Mk III 3.0 3000 1987-1990 177CP (130 KW) 2969cmc,

OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 3.0 (3000) KAT 1988-1994 177CP (130 KW) 2969cmc,

OPEL SENATOR B (29_) 3.0 i KAT 1988-1993 177CP (130 KW) 2969cmc,

VAUXHALL CARLTON Mk III 3000 KAT 1988-1994 177CP (130 KW) 2969cmc,

VAUXHALL CARLTON Mk III combi 3.0 1987-1994 177CP (130 KW) 2969cmc,

VAUXHALL SENATOR Mk II (B) 3.0 1987-1993 156CP (115 KW) 2969cmc,

VAUXHALL SENATOR Mk II (B) 3.0 1988-1990 177CP (130 KW) 2969cmc,

VAUXHALL SENATOR Mk II (B) 3.0 i KAT 1988-1993 177CP (130 KW) 2969cmc,

OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 3.0 1987-1994 156CP (115 KW) 2969cmc,

OPEL SENATOR B (29_) 2.5 i 1990-1993 140CP (103 KW) 2490cmc,

VAUXHALL SENATOR Mk II (B) 2.5 i 1987-1990 140CP (103 KW) 2490cmc,

OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 3.0 1987-1990 177CP (130 KW) 2969cmc,

ALFA ROMEO 90 (162_) 2.5 i.e. V6 1984-1987 156CP (114 KW) 2492cmc,

FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.9 i 1991-1994 145CP (107 KW) 2935cmc,

VAUXHALL SENATOR Mk II (B) 3.0 1987-1988 183CP (135 KW) 2969cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3