Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Ruptor, distribuitor JP GROUP 8191400610(0409980634)


Cod: 8191400610
Producator: JP GROUP
Coduri OE: 0409980634, 059998051B, 311998063, 311998063B, 3319980631, 409980634, 92360292100


De la numar motor: 016 001
Separarea blocurilor:
Tip catalizator: pentru vehicule fara catalizator
Cod motor: D
Tip model: <60 1.5>
An fabricatie pana la: 07/1980
Restrictiile producatorului: Bosch
An fabricatie de la: 12/1971
De la numar serie sasiu: 0000001
Pana la numar motor: 185 000
Tip cutie viteza: cv. automata
Pana la numar serie sasiu: 81A0300 000

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 GLE 1978-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,

VW KAEFER 1200 1.2 (11) 1960-1985 34CP (25 KW) 1192cmc,

VW KAEFER 1303 1.6 (13) 1972-1979 48CP (35 KW) 1584cmc,

VW KAEFER 1303 LS,S 1.6 (13) 1972-1979 50CP (37 KW) 1584cmc,

VW KAEFER Cabriolet (15) 1302,1303 1.6 1970-1979 50CP (37 KW) 1584cmc,

VW KAEFER 1303 1.3 (13) 1972-1975 44CP (32 KW) 1285cmc,

VW KAEFER 1303 1.2 (13) 1972-1976 34CP (25 KW) 1192cmc,

VW GOLF I Cabriolet (155) 1.5 1979-1983 70CP (51 KW) 1457cmc,

VW GOLF I (17) 1.5 1977-1983 70CP (51 KW) 1457cmc,

VW GOLF I (17) 1.5 1974-1975 70CP (51 KW) 1471cmc,

VW GOLF I (17) 1.6 GTI 1976-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,

VW JETTA I (16) 1.5 1978-1984 70CP (51 KW) 1457cmc,

VW JETTA I (16) 1.6 GLI 1978-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 1983-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 1984-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW SCIROCCO (53) 1.5 1977-1980 70CP (51 KW) 1457cmc,

VW SCIROCCO (53) 1.5 1974-1975 70CP (51 KW) 1471cmc,

VW SCIROCCO (53) 1.6 1976-1980 110CP (81 KW) 1588cmc,

VW TRANSPORTER III Bus 1.6 1979-1982 50CP (37 KW) 1584cmc,

VW TRANSPORTER III Bus 2.0 1979-1982 70CP (51 KW) 1970cmc,

VW LT 28-35 I Bus (281-363) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,

VW GOLF I Cabriolet (155) 1.6 1979-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,

VW CADDY I (14) 1.5 1982-1983 70CP (51 KW) 1457cmc,

VW CADDY I (14) 1.6 1983-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW KAEFER Cabriolet (15) 1303 1.6 1970-1974 48CP (35 KW) 1584cmc,

VW KAEFER Cabriolet (15) 1303 1.2 1975-1979 34CP (25 KW) 1192cmc,

VW PASSAT (32) 1.3 1973-1978 60CP (44 KW) 1297cmc,

VW PASSAT Variant (33) 1.3 1973-1978 60CP (44 KW) 1297cmc,

VW TRANSPORTER III caroserie 1.6 1979-1982 50CP (37 KW) 1584cmc,

VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,

VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 1978-1986 75CP (55 KW) 1588cmc,

VW PASSAT (32) 1.3 1973-1978 55CP (40 KW) 1297cmc,

VW PASSAT Variant (33) 1.3 1973-1978 55CP (40 KW) 1297cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3