ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Ruptor, distribuitor JP GROUP 8191400610(0409980634)
Cod: 8191400610
Producator: JP GROUP
Coduri OE: 0409980634, 059998051B, 311998063, 311998063B, 3319980631, 409980634, 92360292100
De la numar motor: 016 001
Separarea blocurilor:
Tip catalizator: pentru vehicule fara catalizator
Cod motor: D
Tip model: <60 1.5>
An fabricatie pana la: 07/1980
Restrictiile producatorului: Bosch
An fabricatie de la: 12/1971
De la numar serie sasiu: 0000001
Pana la numar motor: 185 000
Tip cutie viteza: cv. automata
Pana la numar serie sasiu: 81A0300 000
Producator: JP GROUP
Coduri OE: 0409980634, 059998051B, 311998063, 311998063B, 3319980631, 409980634, 92360292100
De la numar motor: 016 001
Separarea blocurilor:
Tip catalizator: pentru vehicule fara catalizator
Cod motor: D
Tip model: <60 1.5>
An fabricatie pana la: 07/1980
Restrictiile producatorului: Bosch
An fabricatie de la: 12/1971
De la numar serie sasiu: 0000001
Pana la numar motor: 185 000
Tip cutie viteza: cv. automata
Pana la numar serie sasiu: 81A0300 000
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 GLE 1978-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,
VW KAEFER 1200 1.2 (11) 1960-1985 34CP (25 KW) 1192cmc,
VW KAEFER 1303 1.6 (13) 1972-1979 48CP (35 KW) 1584cmc,
VW KAEFER 1303 LS,S 1.6 (13) 1972-1979 50CP (37 KW) 1584cmc,
VW KAEFER Cabriolet (15) 1302,1303 1.6 1970-1979 50CP (37 KW) 1584cmc,
VW KAEFER 1303 1.3 (13) 1972-1975 44CP (32 KW) 1285cmc,
VW KAEFER 1303 1.2 (13) 1972-1976 34CP (25 KW) 1192cmc,
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.5 1979-1983 70CP (51 KW) 1457cmc,
VW GOLF I (17) 1.5 1977-1983 70CP (51 KW) 1457cmc,
VW GOLF I (17) 1.5 1974-1975 70CP (51 KW) 1471cmc,
VW GOLF I (17) 1.6 GTI 1976-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,
VW JETTA I (16) 1.5 1978-1984 70CP (51 KW) 1457cmc,
VW JETTA I (16) 1.6 GLI 1978-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 1983-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 1984-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW SCIROCCO (53) 1.5 1977-1980 70CP (51 KW) 1457cmc,
VW SCIROCCO (53) 1.5 1974-1975 70CP (51 KW) 1471cmc,
VW SCIROCCO (53) 1.6 1976-1980 110CP (81 KW) 1588cmc,
VW TRANSPORTER III Bus 1.6 1979-1982 50CP (37 KW) 1584cmc,
VW TRANSPORTER III Bus 2.0 1979-1982 70CP (51 KW) 1970cmc,
VW LT 28-35 I Bus (281-363) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.6 1979-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,
VW CADDY I (14) 1.5 1982-1983 70CP (51 KW) 1457cmc,
VW CADDY I (14) 1.6 1983-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW KAEFER Cabriolet (15) 1303 1.6 1970-1974 48CP (35 KW) 1584cmc,
VW KAEFER Cabriolet (15) 1303 1.2 1975-1979 34CP (25 KW) 1192cmc,
VW PASSAT (32) 1.3 1973-1978 60CP (44 KW) 1297cmc,
VW PASSAT Variant (33) 1.3 1973-1978 60CP (44 KW) 1297cmc,
VW TRANSPORTER III caroserie 1.6 1979-1982 50CP (37 KW) 1584cmc,
VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,
VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 1978-1986 75CP (55 KW) 1588cmc,
VW PASSAT (32) 1.3 1973-1978 55CP (40 KW) 1297cmc,
VW PASSAT Variant (33) 1.3 1973-1978 55CP (40 KW) 1297cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.