ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Condensator, aprindere STANDARD 33970(0095200860) pentru AUDI 90 (89, 89Q, 8A, B3) 2.3 E
Cod: 33970
Producator: STANDARD
Coduri OE: 0095200860, 1913333011, 1913387701000, 3326173010, 391024302, 5000801, 5000802, 553221600, 553221622, 6553221600, 6553221622, 8942061470, 8942084180, 9004942034000, 9009952050, 9009952050000, 9009952052, 9009952058, 9009952058000, 9009952059, 9009952059000, 9009952060, 9009952067, 9009987701000, 94208418, 9495202540000, 9495202710000, A730X12300CDA, A730X12300CEA, A840X12300BA, GD206, GD209
Restrictiile producatorului: Denso
Lungime [mm]: 37
Latime [mm]: 56
Înaltime [mm]: 22
Greutate (în kg): 0,03
alternativ:
An fabricatie pana la: 09/1989
Producator: STANDARD
Coduri OE: 0095200860, 1913333011, 1913387701000, 3326173010, 391024302, 5000801, 5000802, 553221600, 553221622, 6553221600, 6553221622, 8942061470, 8942084180, 9004942034000, 9009952050, 9009952050000, 9009952052, 9009952058, 9009952058000, 9009952059, 9009952059000, 9009952060, 9009952067, 9009987701000, 94208418, 9495202540000, 9495202710000, A730X12300CDA, A730X12300CEA, A840X12300BA, GD206, GD209
Restrictiile producatorului: Denso
Lungime [mm]: 37
Latime [mm]: 56
Înaltime [mm]: 22
Greutate (în kg): 0,03
alternativ:
An fabricatie pana la: 09/1989
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
MITSUBISHI L 300 Bus (LO3_P/G, L0_2P) 1.6 (L032P, L062P) 1981-1986 65CP (48 KW) 1597cmc,
MITSUBISHI L 300 Bus (LO3_P/G, L0_2P) 1.6 (L032P, L062P) 1984-1987 70CP (51 KW) 1597cmc,
MITSUBISHI L 300 caroserie (L03_P) 1.6 (L032P, L062P) 1980-1986 65CP (48 KW) 1597cmc,
MITSUBISHI L 300 caroserie (P0_W, P1_W, P0_V, P1_V, P_2V, P2_W) 1.6 (P12V, P02V) 1986-1994 69CP (51 KW) 1598cmc,
MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 1.6 (P02V, P12V) 1986-prezent 69CP (51 KW) 1598cmc,
DAIHATSU CUORE II (L80, L81) 0.8 (L80) 1989-1990 39CP (29 KW) 847cmc,
DAIHATSU CUORE III (L201) 0.8 1990-1994 41CP (30 KW) 847cmc,
DAIHATSU CUORE II (L80, L81) 0.8 (L80) 1985-1990 44CP (32 KW) 847cmc,
DAIHATSU ROCKY Soft Top (F7, F8) 2.0 1985-1993 88CP (65 KW) 1998cmc,
DAIHATSU ROCKY Hard Top (F7, F8) 2.0 4x4 1985-1993 88CP (65 KW) 1998cmc,
DAIHATSU FEROZA Soft Top (F300) 1.6 16V 1988-1999 86CP (63 KW) 1590cmc,
DAIHATSU FEROZA Hard Top (F300) 1.6 16V 1988-1999 86CP (63 KW) 1590cmc,
DAIHATSU CHARADE III (G100, G101, G102) 1.0 (G100) 1987-1992 52CP (38 KW) 993cmc,
SUZUKI ALTO (SS80) 0.8 (SS80F, SS80G) 1982-1984 39CP (29 KW) 796cmc,
SUZUKI ALTO 0.8 (SB308/CA) 1986-1988 39CP (29 KW) 796cmc,
DAIHATSU CUORE II (L80, L81) 0.8 4WD (L81) 1986-1988 44CP (32 KW) 847cmc,
TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 2.0 1984-1986 88CP (65 KW) 1998cmc,
TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 1.8 (YN85_, YN90_) 1988-1994 83CP (61 KW) 1812cmc,
MITSUBISHI L 300 platou/sasiu (L03_P) 1.6 (L032P, L062P) 1983-1994 70CP (51 KW) 1597cmc,
DAIHATSU CHARADE IV (G200, G202) 1.0 1994-1996 52CP (38 KW) 993cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.