Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Ruptor, distribuitor STANDARD 22110(00009049)


Cod: 22110
Producator: STANDARD
Coduri OE: 00009049, 0001582290, 052998051, 11548495, 12111267394, 12111356919, 1512034, 1568737, 1584304, 1612433, 2416527, 38326146, 464163, 5004870, 5006274, 5018844, 5019831, 548495, 6138918, 638326146, 7701012533, 77BF12107AA, 77BF12171AA, 7992236, 7992663, 82289883, 8355919, 90160296000, 9049, 9359597, A710X12171EA, A780X12107FA, A800X12171HA, AXE2055, GB700, GB720, GB785, GB802
Restrictiile producatorului: Bosch
Lungime [mm]: 37
Latime [mm]: 56
Înaltime [mm]: 22
Greutate (în kg): 0,03
Articol completare/Info suplimentar 2: fara degajare ventilatie

alternativ:
An fabricatie pana la: 09/1981
An fabricatie de la: 10/1980
Ax cu came: OHV

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 1985-1990 50CP (37 KW) 1117cmc,

OPEL KADETT D (31_-34_, 41_-44_) 1.3 N 1979-1984 60CP (44 KW) 1297cmc,

OPEL KADETT E hatchback 1.3 S 1984-1987 75CP (55 KW) 1297cmc,

OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.3 S 1984-1987 75CP (55 KW) 1297cmc,

OPEL KADETT E combi (35_, 36_, 45_, 46_) 1.3 S 1984-1987 75CP (55 KW) 1297cmc,

MERCEDES-BENZ S-CLASS (W116) 280 S (116.020) 1972-1980 160CP (118 KW) 2746cmc,

OPEL ASCONA B (81_, 86_, 87_, 88_) 1.3 N 1979-1981 60CP (44 KW) 1297cmc,

MERCEDES-BENZ SL (R107) 280 SL (107.042) 1976-1981 177CP (130 KW) 2746cmc,

MERCEDES-BENZ SL (R107) 300 SL (107.041) 1985-1989 180CP (132 KW) 2960cmc,

MERCEDES-BENZ SL (R107) 300 SL (107.041) 1985-1989 188CP (138 KW) 2960cmc,

OPEL ASCONA C (81_, 86_, 87_, 88_) 1.3 N 1981-1986 60CP (44 KW) 1297cmc,

OPEL ASCONA C hatchback 1.3 N 1981-1986 60CP (44 KW) 1297cmc,

OPEL ASCONA C (81_, 86_, 87_, 88_) 1.3 S 1981-1988 75CP (55 KW) 1297cmc,

OPEL ASCONA C hatchback 1.3 S 1981-1988 75CP (55 KW) 1297cmc,

MERCEDES-BENZ SL Coupe (C107) 280 SLC (107.022) 1974-1981 185CP (136 KW) 2746cmc,

FORD TRANSIT Bus (V_ _) 2.0 (VAS, VIL, VLS, VUL, VZS) 1977-1986 78CP (57 KW) 1993cmc,

FORD TRANSIT Bus (T_ _) 1.6 (TBL, TES) 1985-1989 63CP (46 KW) 1593cmc,

FORD TRANSIT Bus (T_ _) 2.0 (TBS, TCL, TCS, TEL, TES) 1985-1992 78CP (57 KW) 1994cmc,

FORD FIESTA II (FBD) 1.0 (FBD) 1983-1989 45CP (33 KW) 957cmc,

FORD FIESTA II (FBD) 1.1 (FBD) 1983-1989 50CP (37 KW) 1117cmc,

FORD FIESTA II (FBD) 1.3 (FBD) 1983-1987 69CP (51 KW) 1296cmc,

OPEL MANTA B CC (53_, 55_) 1.3 S 1979-1986 75CP (55 KW) 1297cmc,

OPEL MANTA B (58_, 59_) 1.3 S 1981-1986 75CP (55 KW) 1297cmc,

VW POLO (86C, 80) 1.0 1981-1986 40CP (29 KW) 1043cmc,

VAUXHALL CHEVETTE 1300 1975-1985 53CP (39 KW) 1256cmc,

VAUXHALL CHEVETTE combi 1.2 1976-1985 53CP (39 KW) 1256cmc,

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.0 1982-1986 40CP (29 KW) 1043cmc,

SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 c 1979-1988 100CP (74 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 i 1980-1988 115CP (85 KW) 1985cmc,

VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.0 1985-1986 40CP (29 KW) 1043cmc,

VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.0 1985-1994 45CP (33 KW) 1043cmc,

OPEL KADETT E Cabriolet (43B_) 1.3 S 1987-1993 75CP (55 KW) 1297cmc,

VAUXHALL ASTRA hatchback 1.3 S 1979-1984 75CP (55 KW) 1297cmc,

VAUXHALL ASTRA Mk II hatchback 1.3 1984-1991 75CP (55 KW) 1297cmc,

VAUXHALL ASTRA Mk II combi 1.3 1984-1991 75CP (55 KW) 1297cmc,

FORD ESCORT '86 Express (AVF) 1.1 1986-1990 50CP (37 KW) 1117cmc,

FORD FIESTA caroserie (FVD) 1.0 1983-1989 45CP (33 KW) 957cmc,

SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 c 1982-1988 101CP (74 KW) 1985cmc,

SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS 1979-1980 118CP (87 KW) 1985cmc,

VAUXHALL CAVALIER Mk II 1.3 N 1981-1988 60CP (44 KW) 1297cmc,

VW POLO (86C, 80) 1.0 1985-1992 45CP (33 KW) 1043cmc,

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.0 1985-1992 45CP (33 KW) 1043cmc,

VAUXHALL CHEVETTE hatchback 1300 1975-1985 53CP (39 KW) 1256cmc,

FORD TRANSIT platou/sasiu (V_ _) 2.0 (VGL, VSL, VTL, VCS, VDS) 1977-1986 78CP (57 KW) 1993cmc,

FORD TRANSIT caroserie (T_ _) 1.6 (TAS) 1985-1992 63CP (46 KW) 1593cmc,

FORD TRANSIT platou/sasiu (T_ _) 2.0 (TTE, TTL, TTS) 1986-1992 78CP (57 KW) 1994cmc,

FORD ESCORT IV combi (AWF, AVF) 1.1 1985-1990 50CP (37 KW) 1117cmc,

SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 EMS 1978-1979 118CP (87 KW) 1985cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3