ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj JP GROUP 5230400219(3121097201) pentru VOLVO V40 combi (VW) 1.6
Cod: 5230400219
Producator: JP GROUP
Coduri OE: 3121097201, 3121097201000, 31210B2040, 31210B2040000, 3125087560, 3125087707, 3125087708, 3125087713, 3125087715, 3125097201, 3125097201000
Diametru [mm]: 170
Numar informatii tehnice: TBVP
Numar sasiu: G11
An fabricatie pana la: 10/2002
Producator: JP GROUP
Coduri OE: 3121097201, 3121097201000, 31210B2040, 31210B2040000, 3125087560, 3125087707, 3125087708, 3125087713, 3125087715, 3125097201, 3125097201000
Diametru [mm]: 170
Numar informatii tehnice: TBVP
Numar sasiu: G11
An fabricatie pana la: 10/2002
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
DAIHATSU CHARADE III (G100, G101, G102) 1.0 Turbo (G100) 1987-1990 68CP (50 KW) 993cmc,
DAIHATSU CHARADE III (G100, G101, G102) 1.0 (G100) 1987-1992 52CP (38 KW) 993cmc,
DAIHATSU CHARADE III (G100, G101, G102) 1.0 (G100) 1990-1992 54CP (40 KW) 993cmc,
DAIHATSU CHARADE III (G100, G101, G102) 1.0 (G100) 1989-1992 56CP (41 KW) 993cmc,
DAIHATSU SIRION (M1) 1.0 i (M100) 1998-2000 56CP (41 KW) 989cmc,
DAIHATSU CUORE V (L7_) 1.0 i (L701) 1998-2003 56CP (41 KW) 989cmc,
DAIHATSU MOVE (L6_, L9_) 1.0 i 1998-2002 55CP (41 KW) 989cmc,
DAIHATSU SIRION (M1) 1.0 i 4WD 1999-2000 56CP (41 KW) 989cmc,
DAIHATSU SIRION (M1) 1.0 i 2000-2005 58CP (43 KW) 989cmc,
DAIHATSU SIRION (M1) 1.0 i 4WD 2000-2005 58CP (43 KW) 989cmc,
DAIHATSU YRV (M2) 1.0 2001-prezent 58CP (43 KW) 989cmc,
DAIHATSU CUORE VI (L251, L250_, L260_) 1.0 2003-prezent 58CP (43 KW) 989cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.