ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj JP GROUP 4130404519(2004F6)
Cod: 4130404519
Producator: JP GROUP
Coduri OE: 2004F6, 2004N6, 205051, 205090, 205120, 205123, 205163, 205178, 205197, 2051T3, 9567217080
Diametru [mm]: 215
Numar dinti: 18
Articol completare/Info suplimentar 2: cu rulment presiune
De la numar serie sasiu: 08690195
Tip cutie viteza: BE3R
Producator: JP GROUP
Coduri OE: 2004F6, 2004N6, 205051, 205090, 205120, 205123, 205163, 205178, 205197, 2051T3, 9567217080
Diametru [mm]: 215
Numar dinti: 18
Articol completare/Info suplimentar 2: cu rulment presiune
De la numar serie sasiu: 08690195
Tip cutie viteza: BE3R
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
CITROEN BX (XB-_) TRD Turbo 1988-1993 90CP (66 KW) 1769cmc,
CITROEN BX Break (XB-_) TRD Turbo 1988-1994 90CP (66 KW) 1769cmc,
CITROEN XM (Y3) 2.0 i 1989-1994 121CP (89 KW) 1998cmc,
CITROEN XM Break (Y3) 2.0 i 1991-1994 121CP (89 KW) 1998cmc,
CITROEN ZX (N2) 2.0 i 1992-1997 121CP (89 KW) 1998cmc,
CITROEN XANTIA (X1) 2.0 i 1993-1998 121CP (89 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel 1988-1992 90CP (66 KW) 1769cmc,
PEUGEOT 405 II (4B) 2.0 1992-1995 121CP (89 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 405 II (4B) 2.0 X4 1992-1995 121CP (89 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.8 TD 1988-1992 90CP (66 KW) 1769cmc,
PEUGEOT 405 II Break (4E) 2.0 1992-1996 121CP (89 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 405 II Break (4E) 2.0 4x4 1992-1996 121CP (89 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 605 (6B) 2.0 1989-1999 121CP (89 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 306 hatchback 2.0 XSi 1993-2001 121CP (89 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 306 Cabriolet (7D, N3, N5) 2.0 1994-2002 121CP (89 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST 1994-2001 121CP (89 KW) 1998cmc,
CITROEN XANTIA Break (X1) 2.0 i 1995-1998 121CP (89 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.9 GTI 16V 1990-1993 147CP (108 KW) 1905cmc,
CITROEN XANTIA Break (X2) 2.0 i 1998-2003 121CP (89 KW) 1998cmc,
CITROEN XANTIA (X2) 2.0 i 1998-2003 121CP (89 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.9 GTI 16V 1989-1990 158CP (116 KW) 1905cmc,
CITROEN XM (Y3) 2.0 i 1989-1994 107CP (79 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 605 (6B) 2.0 1990-1999 107CP (79 KW) 1998cmc,
PEUGEOT EXPERT caroserie (222) 1.8 1996-2000 101CP (74 KW) 1761cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.