ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj SASIC SCL4340(7701471469)
Cod: SCL4340
Producator: SASIC
Coduri OE: 7701471469, 7701477110, 7711135430
Numar dinti: 26
Diametru [mm]: 200
pt. cod original (OE): 7711135430
Tip constructiv motor: K4M750/52
Cod motor: K4M.7.08
Numar sasiu: BB0H BB0T
An fabricatie pana la: 03/2001
An fabricatie de la: 04/2001
Tip cutie viteza: JB3
Producator: SASIC
Coduri OE: 7701471469, 7701477110, 7711135430
Numar dinti: 26
Diametru [mm]: 200
pt. cod original (OE): 7711135430
Tip constructiv motor: K4M750/52
Cod motor: K4M.7.08
Numar sasiu: BB0H BB0T
An fabricatie pana la: 03/2001
An fabricatie de la: 04/2001
Tip cutie viteza: JB3
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.6 16V (BB01, BB0H, BB0T, BB14, BB1D, BB1R, BB2KL...) 1998-prezent 107CP (79 KW) 1598cmc,
RENAULT LAGUNA I Grandtour (K56_) 1.6 16V (K568) 1997-2001 107CP (79 KW) 1598cmc,
RENAULT LAGUNA I (B56_, 556_) 1.6 16V (B568, B561) 1997-2001 107CP (79 KW) 1598cmc,
RENAULT MEGANE I Grandtour (KA0/1_) 1.4 16V (KA0D, KA1H, KA0W, KA10) 1999-2003 95CP (70 KW) 1390cmc,
RENAULT MEGANE I Coach (DA0/1_) 1.4 16V (DA0D, DA1H, DA0W, DA10) 1999-2003 95CP (70 KW) 1390cmc,
RENAULT MEGANE I (BA0/1_) 1.4 16V (BA0D, BA1H, BA0W, BA10) 1999-2003 95CP (70 KW) 1390cmc,
RENAULT MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.4 16V (LA0D, LA1H, lA0W, LA10) 1999-2003 95CP (70 KW) 1390cmc,
RENAULT SC 1.4 16V (JA0D, JA1H, JA0W, JA10) 1999-2003 95CP (70 KW) 1390cmc,
RENAULT MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 1.4 16V (EA0D, EA1H, EA0W, EA10) 1999-2003 95CP (70 KW) 1390cmc,
RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.4 16V (B/CB0P) 2000-prezent 98CP (72 KW) 1390cmc,
RENAULT KANGOO (KC0/1_) 1.6 16V 2001-prezent 95CP (70 KW) 1598cmc,
RENAULT KANGOO Express (FC0/1_) 1.6 16V 2001-prezent 95CP (70 KW) 1598cmc,
RENAULT THALIA I (LB0/1/2_) 1.4 16V 2000-prezent 98CP (72 KW) 1390cmc,
RENAULT KANGOO (KC0/1_) 1.6 16V bivalent 2005-prezent 82CP (60 KW) 1598cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.