ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj SASIC SCL0540(2004R0)
Cod: SCL0540
Producator: SASIC
Coduri OE: 2004R0, 205064, 205065, 2050C9, 2050E4, 2050Y9, 2050Z0, 2051V4, 9464478080, 9664478080
Numar dinti: 21
Diametru [mm]: 235
pt. cod original (OE): 2051V4
Tip caroserie: bus
Cod motor: XU102CU/W2
Specificatie: 06/01/98-12/01
An fabricatie pana la: 12/2001
An fabricatie de la: 09/1998
Tip cutie viteza: ME5T
Producator: SASIC
Coduri OE: 2004R0, 205064, 205065, 2050C9, 2050E4, 2050Y9, 2050Z0, 2051V4, 9464478080, 9664478080
Numar dinti: 21
Diametru [mm]: 235
pt. cod original (OE): 2051V4
Tip caroserie: bus
Cod motor: XU102CU/W2
Specificatie: 06/01/98-12/01
An fabricatie pana la: 12/2001
An fabricatie de la: 09/1998
Tip cutie viteza: ME5T
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
FIAT DUCATO Bus (230_) 2.0 Panorama/Combinato 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,
CITROEN JUMPER Bus (230P) 1.9 TD 1994-2002 92CP (68 KW) 1905cmc,
CITROEN JUMPER Bus (230P) 2.0 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,
CITROEN JUMPER Bus (230P) 1.9 TD 1994-2002 90CP (66 KW) 1905cmc,
CITROEN JUMPER Bus (230P) 1.9 TD 4x4 1996-2002 92CP (68 KW) 1905cmc,
PEUGEOT BOXER caroserie (230L) 1.9 D 1994-2002 69CP (51 KW) 1905cmc,
PEUGEOT BOXER caroserie (230L) 1.9 TD 1994-2002 92CP (68 KW) 1905cmc,
CITROEN JUMPER caroserie (230L) 2.0 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,
CITROEN JUMPER caroserie (230L) 1.9 D 1994-2002 69CP (51 KW) 1905cmc,
CITROEN JUMPER caroserie (230L) 1.9 TD 1994-2002 92CP (68 KW) 1905cmc,
FIAT DUCATO caroserie (230_) 2.0 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,
PEUGEOT BOXER caroserie (230L) 2.0 i 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (230_) 2.0 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,
CITROEN JUMPER Bus (230P) 1.9 D 1999-2002 69CP (51 KW) 1905cmc,
CITROEN JUMPER platou/sasiu (230) 1.9 TD 1994-2002 90CP (66 KW) 1905cmc,
CITROEN JUMPER platou/sasiu (230) 2.0 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,
CITROEN JUMPER caroserie (230L) 1.9 TD 1994-2002 90CP (66 KW) 1905cmc,
CITROEN JUMPER caroserie (230L) 1.9 D 1999-2002 68CP (50 KW) 1905cmc,
PEUGEOT BOXER caroserie (230L) 1.9 D 1999-2002 68CP (50 KW) 1905cmc,
PEUGEOT BOXER platou/sasiu (ZCT_) 1.9 TD 1994-2002 92CP (68 KW) 1905cmc,
PEUGEOT BOXER caroserie (230L) 2.0 4x4 1996-1998 109CP (80 KW) 1998cmc,
FIAT DUCATO caroserie (230_) 2.0 4x4 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.