ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
simering, diferential SASIC 1950002(301028) pentru MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t caroserie (906) 318 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637)
Cod: 1950002
Producator: SASIC
Coduri OE: 301028, 301033
Partea de montare: punte fata
Partea de montare: dreapta
Diametru interior [mm]: 35
Diametru exterior [mm]: 54
Grosime [mm]: 11
pt. cod original (OE): 301033
Producator: SASIC
Coduri OE: 301028, 301033
Partea de montare: punte fata
Partea de montare: dreapta
Diametru interior [mm]: 35
Diametru exterior [mm]: 54
Grosime [mm]: 11
pt. cod original (OE): 301033
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei .
In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite .
La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate .
In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite .
Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate .
Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv .
Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici .
Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior .
Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc .
Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant .
Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata .
Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor .
Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0.
Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:
PEUGEOT 605 (6B) 3.0 1989-1999 167CP (123 KW) 2963cmc,
PEUGEOT 605 (6B) 3.0 SV 24 1989-1999 200CP (147 KW) 2963cmc,
PEUGEOT BOXER Bus (230P) 2.0 i 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,
PEUGEOT BOXER Bus (230P) 2.5 D 1994-2002 86CP (63 KW) 2446cmc,
PEUGEOT BOXER Bus (230P) 2.5 TD 1994-2002 103CP (76 KW) 2446cmc,
PEUGEOT 605 (6B) 2.5 Turbo Diesel 1994-1999 129CP (95 KW) 2446cmc,
CITROEN JUMPER Bus (230P) 2.5 TD 1994-2002 103CP (76 KW) 2446cmc,
CITROEN JUMPER Bus (230P) 2.0 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,
CITROEN XM (Y4) 2.5 TD 1994-2000 129CP (95 KW) 2446cmc,
CITROEN XM Break (Y4) 2.5 TD 1994-2000 129CP (95 KW) 2446cmc,
CITROEN JUMPER Bus (230P) 2.5 D 1994-2002 86CP (63 KW) 2446cmc,
PEUGEOT BOXER Bus (230P) 2.5 D 4x4 1996-2002 86CP (63 KW) 2446cmc,
PEUGEOT BOXER Bus (230P) 2.5 TD 4x4 1996-2002 103CP (76 KW) 2446cmc,
CITROEN JUMPER Bus (230P) 2.5 D 4x4 1996-2002 86CP (63 KW) 2446cmc,
CITROEN JUMPER Bus (230P) 2.0 4x4 1996-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,
CITROEN JUMPER Bus (230P) 2.5 TDi 1996-2000 107CP (79 KW) 2446cmc,
CITROEN JUMPER Bus (230P) 2.5 TDI 4x4 1996-2000 107CP (79 KW) 2446cmc,
PEUGEOT BOXER Bus (230P) 2.0 i 4x4 1996-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,
PEUGEOT BOXER caroserie (230L) 2.5 D 1994-2002 86CP (63 KW) 2446cmc,
PEUGEOT BOXER caroserie (230L) 2.5 TD 1994-2002 103CP (76 KW) 2446cmc,
PEUGEOT BOXER Bus (230P) 2.5 TDI 1997-2002 107CP (79 KW) 2446cmc,
PEUGEOT BOXER Bus (230P) 2.5 TDI 4x4 1997-2002 107CP (79 KW) 2446cmc,
CITROEN JUMPER caroserie (230L) 2.0 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,
CITROEN JUMPER caroserie (230L) 2.5 D 1994-2002 86CP (63 KW) 2446cmc,
CITROEN JUMPER caroserie (230L) 2.5 TD 1994-2002 103CP (76 KW) 2446cmc,
CITROEN XM (Y4) 3.0 V6 1994-2000 167CP (123 KW) 2963cmc,
CITROEN XM (Y4) 3.0 V6 24V 1994-2000 200CP (147 KW) 2963cmc,
CITROEN XM Break (Y4) 3.0 V6 1994-2000 167CP (123 KW) 2963cmc,
PEUGEOT BOXER caroserie (230L) 2.5 TDI 1997-2002 107CP (79 KW) 2446cmc,
CITROEN JUMPER platou/sasiu (230) 2.5 D 1994-2002 86CP (63 KW) 2446cmc,
CITROEN JUMPER platou/sasiu (230) 2.5 TD 1994-2002 103CP (76 KW) 2446cmc,
CITROEN JUMPER caroserie (230L) 2.5 TDi 1996-2000 107CP (79 KW) 2446cmc,
PEUGEOT BOXER caroserie (230L) 2.0 i 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,
PEUGEOT BOXER platou/sasiu (ZCT_) 2.5 D 1994-2002 86CP (63 KW) 2446cmc,
PEUGEOT BOXER platou/sasiu (ZCT_) 2.5 TD 1994-2002 103CP (76 KW) 2446cmc,
PEUGEOT BOXER platou/sasiu (ZCT_) 2.0 i 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,
PEUGEOT BOXER platou/sasiu (ZCT_) 2.5 TDI 1997-2002 107CP (79 KW) 2446cmc,
CITROEN JUMPER platou/sasiu (230) 2.0 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,
CITROEN JUMPER platou/sasiu (230) 2.5 TDi 1996-2002 107CP (79 KW) 2446cmc,
PEUGEOT BOXER platou/sasiu (ZCT_) 2.5 TDI 4x4 1999-2002 107CP (79 KW) 2446cmc,
PEUGEOT BOXER platou/sasiu (ZCT_) 2.5 D 4x4 1999-2002 86CP (63 KW) 2446cmc,
PEUGEOT BOXER caroserie (230L) 2.5 TDI 4x4 1999-2002 107CP (79 KW) 2446cmc,
PEUGEOT BOXER caroserie (230L) 2.5 D 4x4 1999-2002 86CP (63 KW) 2446cmc,
CITROEN JUMPER platou/sasiu (230) 2.5 D 4X4 2000-2002 86CP (63 KW) 2446cmc,
CITROEN JUMPER platou/sasiu (230) 2.5 TDi 4X4 2000-2002 107CP (79 KW) 2446cmc,
CITROEN JUMPER caroserie (230L) 2.5 TDi 4x4 2000 107CP (79 KW) 2446cmc,
CITROEN JUMPER caroserie (230L) 2.5 D 4x4 2000-2002 86CP (63 KW) 2446cmc,
PEUGEOT BOXER Bus (230P) 2.8 HDI 2000-2002 128CP (94 KW) 2798cmc,
PEUGEOT BOXER caroserie (230L) 2.8 HDI 2000-2002 128CP (94 KW) 2798cmc,
CITROEN JUMPER Bus (230P) 2.8 HDi 2000-2002 128CP (94 KW) 2798cmc,
CITROEN JUMPER Bus (230P) 2.8 HDi 4x4 2000-2002 128CP (94 KW) 2798cmc,
CITROEN JUMPER platou/sasiu (230) 2.8 HDi 2000-2002 128CP (94 KW) 2798cmc,
CITROEN JUMPER caroserie (230L) 2.8 HDi 2000-2002 128CP (94 KW) 2798cmc,
CITROEN JUMPER caroserie (230L) 2.8 HDi 4x4 2000-2002 128CP (94 KW) 2798cmc,
PEUGEOT BOXER Bus (244, Z_) 2.0 2002-prezent 110CP (81 KW) 1998cmc,
PEUGEOT BOXER Bus (244, Z_) 2.2 HDi 2002-prezent 101CP (74 KW) 2179cmc,
CITROEN JUMPER Bus (244, Z_) 2.0 2002-prezent 110CP (81 KW) 1998cmc,
CITROEN JUMPER Bus (244, Z_) 2.2 HDi 2002-prezent 101CP (74 KW) 2179cmc,
CITROEN JUMPER Bus (244, Z_) 2.8 HDi 2002-prezent 128CP (94 KW) 2798cmc,
PEUGEOT BOXER platou/sasiu (244) 2.8 HDi 2002-prezent 128CP (94 KW) 2798cmc,
PEUGEOT BOXER platou/sasiu (244) 2.2 HDi 2002-prezent 101CP (74 KW) 2179cmc,
PEUGEOT BOXER caroserie (244) 2.8 HDi 2002-prezent 128CP (94 KW) 2798cmc,
PEUGEOT BOXER caroserie (244) 2.2 HDi 2002-prezent 101CP (74 KW) 2179cmc,
PEUGEOT BOXER caroserie (244) 2.0 2002-prezent 110CP (81 KW) 1998cmc,
PEUGEOT BOXER caroserie (244) 2.8 HDi 4x4 2002-prezent 128CP (94 KW) 2798cmc,
PEUGEOT BOXER platou/sasiu (244) 2.8 HDi 4x4 2002-prezent 128CP (94 KW) 2798cmc,
CITROEN JUMPER caroserie (244) 2.0 2002-prezent 110CP (81 KW) 1998cmc,
CITROEN JUMPER caroserie (244) 2.2 HDi 2002-prezent 101CP (74 KW) 2179cmc,
CITROEN JUMPER caroserie (244) 2.8 HDi 2002-prezent 128CP (94 KW) 2798cmc,
CITROEN JUMPER caroserie (244) 2.8 HDi 4x4 2002-prezent 128CP (94 KW) 2798cmc,
CITROEN JUMPER platou/sasiu (244) 2.2 HDi 2002-prezent 101CP (74 KW) 2179cmc,
CITROEN JUMPER caroserie (244) 2.0 bivalent 2003-prezent 110CP (81 KW) 1998cmc,
CITROEN JUMPER platou/sasiu (244) 2.8 HDi 2004-prezent 146CP (107 KW) 2800cmc,
CITROEN JUMPER caroserie (244) 2.8 HDi 2004-prezent 146CP (107 KW) 2798cmc,
PEUGEOT BOXER caroserie (244) 2.8 HDi 2004-prezent 146CP (107 KW) 2798cmc,
PEUGEOT BOXER platou/sasiu (244) 2.8 HDi 2004-prezent 146CP (107 KW) 2798cmc,
CITROEN JUMPER Bus (250) 2.2 HDi 120 2006-prezent 120CP (88 KW) 2198cmc,
CITROEN JUMPER caroserie (250) 2.2 HDi 100 2006-prezent 101CP (74 KW) 2198cmc,
CITROEN JUMPER caroserie (250) 2.2 HDi 120 2006-prezent 120CP (88 KW) 2198cmc,
CITROEN JUMPER platou/sasiu (250) 2.2 HDi 100 2006-prezent 101CP (74 KW) 2198cmc,
CITROEN JUMPER platou/sasiu (250) 2.2 HDi 120 2006-prezent 120CP (88 KW) 2198cmc,
PEUGEOT BOXER Bus (250) 2.2 HDi 100 2006-prezent 101CP (74 KW) 2198cmc,
PEUGEOT BOXER Bus (250) 2.2 HDi 120 2006-prezent 120CP (88 KW) 2198cmc,
PEUGEOT BOXER caroserie (250) 2.2 HDi 100 2006-prezent 101CP (74 KW) 2198cmc,
PEUGEOT BOXER caroserie (250) 2.2 HDi 120 2006-prezent 120CP (88 KW) 2198cmc,
PEUGEOT BOXER platou/sasiu (250) 2.2 HDi 100 2006-prezent 101CP (74 KW) 2198cmc,
PEUGEOT BOXER platou/sasiu (250) 2.2 HDi 120 2006-prezent 120CP (88 KW) 2198cmc,
PEUGEOT BOXER caroserie (230L) 2.0 4x4 1996-1998 109CP (80 KW) 1998cmc,
CITROEN JUMPER platou/sasiu (244) 2.2 HDi 2002-2006 101CP (74 KW) 2179cmc,
CITROEN JUMPER caroserie (230L) 2.5 DT 4x4 1996-1997 103CP (76 KW) 2446cmc,
CITROEN JUMPER platou/sasiu (230) 2.8 HDi 2000-2002 126CP (93 KW) 2798cmc,
CITROEN JUMPER platou/sasiu (244) 2.8 HDi 4x4 2002-2006 128CP (94 KW) 2798cmc,
PEUGEOT BOXER Bus (230P) 2.8 HDi 2000-2001 126CP (93 KW) 2798cmc,
PEUGEOT BOXER platou/sasiu (ZCT_) 2.8 HDi 2000-2001 126CP (93 KW) 2798cmc,
PEUGEOT BOXER caroserie (230L) 2.8 D 1999-2002 87CP (64 KW) 2798cmc,
PEUGEOT BOXER platou/sasiu (ZCT_) 2.8 D 1999-2002 87CP (64 KW) 2798cmc,
PEUGEOT BOXER Bus (230P) 2.8 HDi Allrad 2000-2001 126CP (93 KW) 2798cmc,
PEUGEOT BOXER caroserie (230L) 2.8 HDi 4x4 2000-2001 126CP (93 KW) 2798cmc,
PEUGEOT BOXER platou/sasiu (ZCT_) 2.8 HDi Allrad 2000-2001 126CP (93 KW) 2798cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.