Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




simering, diferential SASIC 1950002(301028) pentru MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t caroserie (906) 318 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637)


Cod: 1950002
Producator: SASIC
Coduri OE: 301028, 301033
Partea de montare: punte fata
Partea de montare: dreapta
Diametru interior [mm]: 35
Diametru exterior [mm]: 54
Grosime [mm]: 11
pt. cod original (OE): 301033


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

PEUGEOT 605 (6B) 3.0 1989-1999 167CP (123 KW) 2963cmc,

PEUGEOT 605 (6B) 3.0 SV 24 1989-1999 200CP (147 KW) 2963cmc,

PEUGEOT BOXER Bus (230P) 2.0 i 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,

PEUGEOT BOXER Bus (230P) 2.5 D 1994-2002 86CP (63 KW) 2446cmc,

PEUGEOT BOXER Bus (230P) 2.5 TD 1994-2002 103CP (76 KW) 2446cmc,

PEUGEOT 605 (6B) 2.5 Turbo Diesel 1994-1999 129CP (95 KW) 2446cmc,

CITROEN JUMPER Bus (230P) 2.5 TD 1994-2002 103CP (76 KW) 2446cmc,

CITROEN JUMPER Bus (230P) 2.0 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,

CITROEN XM (Y4) 2.5 TD 1994-2000 129CP (95 KW) 2446cmc,

CITROEN XM Break (Y4) 2.5 TD 1994-2000 129CP (95 KW) 2446cmc,

CITROEN JUMPER Bus (230P) 2.5 D 1994-2002 86CP (63 KW) 2446cmc,

PEUGEOT BOXER Bus (230P) 2.5 D 4x4 1996-2002 86CP (63 KW) 2446cmc,

PEUGEOT BOXER Bus (230P) 2.5 TD 4x4 1996-2002 103CP (76 KW) 2446cmc,

CITROEN JUMPER Bus (230P) 2.5 D 4x4 1996-2002 86CP (63 KW) 2446cmc,

CITROEN JUMPER Bus (230P) 2.0 4x4 1996-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,

CITROEN JUMPER Bus (230P) 2.5 TDi 1996-2000 107CP (79 KW) 2446cmc,

CITROEN JUMPER Bus (230P) 2.5 TDI 4x4 1996-2000 107CP (79 KW) 2446cmc,

PEUGEOT BOXER Bus (230P) 2.0 i 4x4 1996-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,

PEUGEOT BOXER caroserie (230L) 2.5 D 1994-2002 86CP (63 KW) 2446cmc,

PEUGEOT BOXER caroserie (230L) 2.5 TD 1994-2002 103CP (76 KW) 2446cmc,

PEUGEOT BOXER Bus (230P) 2.5 TDI 1997-2002 107CP (79 KW) 2446cmc,

PEUGEOT BOXER Bus (230P) 2.5 TDI 4x4 1997-2002 107CP (79 KW) 2446cmc,

CITROEN JUMPER caroserie (230L) 2.0 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,

CITROEN JUMPER caroserie (230L) 2.5 D 1994-2002 86CP (63 KW) 2446cmc,

CITROEN JUMPER caroserie (230L) 2.5 TD 1994-2002 103CP (76 KW) 2446cmc,

CITROEN XM (Y4) 3.0 V6 1994-2000 167CP (123 KW) 2963cmc,

CITROEN XM (Y4) 3.0 V6 24V 1994-2000 200CP (147 KW) 2963cmc,

CITROEN XM Break (Y4) 3.0 V6 1994-2000 167CP (123 KW) 2963cmc,

PEUGEOT BOXER caroserie (230L) 2.5 TDI 1997-2002 107CP (79 KW) 2446cmc,

CITROEN JUMPER platou/sasiu (230) 2.5 D 1994-2002 86CP (63 KW) 2446cmc,

CITROEN JUMPER platou/sasiu (230) 2.5 TD 1994-2002 103CP (76 KW) 2446cmc,

CITROEN JUMPER caroserie (230L) 2.5 TDi 1996-2000 107CP (79 KW) 2446cmc,

PEUGEOT BOXER caroserie (230L) 2.0 i 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,

PEUGEOT BOXER platou/sasiu (ZCT_) 2.5 D 1994-2002 86CP (63 KW) 2446cmc,

PEUGEOT BOXER platou/sasiu (ZCT_) 2.5 TD 1994-2002 103CP (76 KW) 2446cmc,

PEUGEOT BOXER platou/sasiu (ZCT_) 2.0 i 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,

PEUGEOT BOXER platou/sasiu (ZCT_) 2.5 TDI 1997-2002 107CP (79 KW) 2446cmc,

CITROEN JUMPER platou/sasiu (230) 2.0 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,

CITROEN JUMPER platou/sasiu (230) 2.5 TDi 1996-2002 107CP (79 KW) 2446cmc,

PEUGEOT BOXER platou/sasiu (ZCT_) 2.5 TDI 4x4 1999-2002 107CP (79 KW) 2446cmc,

PEUGEOT BOXER platou/sasiu (ZCT_) 2.5 D 4x4 1999-2002 86CP (63 KW) 2446cmc,

PEUGEOT BOXER caroserie (230L) 2.5 TDI 4x4 1999-2002 107CP (79 KW) 2446cmc,

PEUGEOT BOXER caroserie (230L) 2.5 D 4x4 1999-2002 86CP (63 KW) 2446cmc,

CITROEN JUMPER platou/sasiu (230) 2.5 D 4X4 2000-2002 86CP (63 KW) 2446cmc,

CITROEN JUMPER platou/sasiu (230) 2.5 TDi 4X4 2000-2002 107CP (79 KW) 2446cmc,

CITROEN JUMPER caroserie (230L) 2.5 TDi 4x4 2000 107CP (79 KW) 2446cmc,

CITROEN JUMPER caroserie (230L) 2.5 D 4x4 2000-2002 86CP (63 KW) 2446cmc,

PEUGEOT BOXER Bus (230P) 2.8 HDI 2000-2002 128CP (94 KW) 2798cmc,

PEUGEOT BOXER caroserie (230L) 2.8 HDI 2000-2002 128CP (94 KW) 2798cmc,

CITROEN JUMPER Bus (230P) 2.8 HDi 2000-2002 128CP (94 KW) 2798cmc,

CITROEN JUMPER Bus (230P) 2.8 HDi 4x4 2000-2002 128CP (94 KW) 2798cmc,

CITROEN JUMPER platou/sasiu (230) 2.8 HDi 2000-2002 128CP (94 KW) 2798cmc,

CITROEN JUMPER caroserie (230L) 2.8 HDi 2000-2002 128CP (94 KW) 2798cmc,

CITROEN JUMPER caroserie (230L) 2.8 HDi 4x4 2000-2002 128CP (94 KW) 2798cmc,

PEUGEOT BOXER Bus (244, Z_) 2.0 2002-prezent 110CP (81 KW) 1998cmc,

PEUGEOT BOXER Bus (244, Z_) 2.2 HDi 2002-prezent 101CP (74 KW) 2179cmc,

CITROEN JUMPER Bus (244, Z_) 2.0 2002-prezent 110CP (81 KW) 1998cmc,

CITROEN JUMPER Bus (244, Z_) 2.2 HDi 2002-prezent 101CP (74 KW) 2179cmc,

CITROEN JUMPER Bus (244, Z_) 2.8 HDi 2002-prezent 128CP (94 KW) 2798cmc,

PEUGEOT BOXER platou/sasiu (244) 2.8 HDi 2002-prezent 128CP (94 KW) 2798cmc,

PEUGEOT BOXER platou/sasiu (244) 2.2 HDi 2002-prezent 101CP (74 KW) 2179cmc,

PEUGEOT BOXER caroserie (244) 2.8 HDi 2002-prezent 128CP (94 KW) 2798cmc,

PEUGEOT BOXER caroserie (244) 2.2 HDi 2002-prezent 101CP (74 KW) 2179cmc,

PEUGEOT BOXER caroserie (244) 2.0 2002-prezent 110CP (81 KW) 1998cmc,

PEUGEOT BOXER caroserie (244) 2.8 HDi 4x4 2002-prezent 128CP (94 KW) 2798cmc,

PEUGEOT BOXER platou/sasiu (244) 2.8 HDi 4x4 2002-prezent 128CP (94 KW) 2798cmc,

CITROEN JUMPER caroserie (244) 2.0 2002-prezent 110CP (81 KW) 1998cmc,

CITROEN JUMPER caroserie (244) 2.2 HDi 2002-prezent 101CP (74 KW) 2179cmc,

CITROEN JUMPER caroserie (244) 2.8 HDi 2002-prezent 128CP (94 KW) 2798cmc,

CITROEN JUMPER caroserie (244) 2.8 HDi 4x4 2002-prezent 128CP (94 KW) 2798cmc,

CITROEN JUMPER platou/sasiu (244) 2.2 HDi 2002-prezent 101CP (74 KW) 2179cmc,

CITROEN JUMPER caroserie (244) 2.0 bivalent 2003-prezent 110CP (81 KW) 1998cmc,

CITROEN JUMPER platou/sasiu (244) 2.8 HDi 2004-prezent 146CP (107 KW) 2800cmc,

CITROEN JUMPER caroserie (244) 2.8 HDi 2004-prezent 146CP (107 KW) 2798cmc,

PEUGEOT BOXER caroserie (244) 2.8 HDi 2004-prezent 146CP (107 KW) 2798cmc,

PEUGEOT BOXER platou/sasiu (244) 2.8 HDi 2004-prezent 146CP (107 KW) 2798cmc,

CITROEN JUMPER Bus (250) 2.2 HDi 120 2006-prezent 120CP (88 KW) 2198cmc,

CITROEN JUMPER caroserie (250) 2.2 HDi 100 2006-prezent 101CP (74 KW) 2198cmc,

CITROEN JUMPER caroserie (250) 2.2 HDi 120 2006-prezent 120CP (88 KW) 2198cmc,

CITROEN JUMPER platou/sasiu (250) 2.2 HDi 100 2006-prezent 101CP (74 KW) 2198cmc,

CITROEN JUMPER platou/sasiu (250) 2.2 HDi 120 2006-prezent 120CP (88 KW) 2198cmc,

PEUGEOT BOXER Bus (250) 2.2 HDi 100 2006-prezent 101CP (74 KW) 2198cmc,

PEUGEOT BOXER Bus (250) 2.2 HDi 120 2006-prezent 120CP (88 KW) 2198cmc,

PEUGEOT BOXER caroserie (250) 2.2 HDi 100 2006-prezent 101CP (74 KW) 2198cmc,

PEUGEOT BOXER caroserie (250) 2.2 HDi 120 2006-prezent 120CP (88 KW) 2198cmc,

PEUGEOT BOXER platou/sasiu (250) 2.2 HDi 100 2006-prezent 101CP (74 KW) 2198cmc,

PEUGEOT BOXER platou/sasiu (250) 2.2 HDi 120 2006-prezent 120CP (88 KW) 2198cmc,

PEUGEOT BOXER caroserie (230L) 2.0 4x4 1996-1998 109CP (80 KW) 1998cmc,

CITROEN JUMPER platou/sasiu (244) 2.2 HDi 2002-2006 101CP (74 KW) 2179cmc,

CITROEN JUMPER caroserie (230L) 2.5 DT 4x4 1996-1997 103CP (76 KW) 2446cmc,

CITROEN JUMPER platou/sasiu (230) 2.8 HDi 2000-2002 126CP (93 KW) 2798cmc,

CITROEN JUMPER platou/sasiu (244) 2.8 HDi 4x4 2002-2006 128CP (94 KW) 2798cmc,

PEUGEOT BOXER Bus (230P) 2.8 HDi 2000-2001 126CP (93 KW) 2798cmc,

PEUGEOT BOXER platou/sasiu (ZCT_) 2.8 HDi 2000-2001 126CP (93 KW) 2798cmc,

PEUGEOT BOXER caroserie (230L) 2.8 D 1999-2002 87CP (64 KW) 2798cmc,

PEUGEOT BOXER platou/sasiu (ZCT_) 2.8 D 1999-2002 87CP (64 KW) 2798cmc,

PEUGEOT BOXER Bus (230P) 2.8 HDi Allrad 2000-2001 126CP (93 KW) 2798cmc,

PEUGEOT BOXER caroserie (230L) 2.8 HDi 4x4 2000-2001 126CP (93 KW) 2798cmc,

PEUGEOT BOXER platou/sasiu (ZCT_) 2.8 HDi Allrad 2000-2001 126CP (93 KW) 2798cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3