ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj NIPPARTS N2003129 pentru MERCEDES-BENZ CLS (C218) CLS 250 BlueTEC / d 4-matic (218.397)
Cod: N2003129
Producator: NIPPARTS
Coduri OE:
Articol extins/Informatii de extindere: cu rulment de presiune
Diametru interior [mm]: 144
Diametru exterior [mm]: 230
Specificatie: h-profile:22,2x24,1
Numar dinti: 22
Tip cutie viteza: 5 BAK
din mai multe piese: din doua piese
Producator: NIPPARTS
Coduri OE:
Articol extins/Informatii de extindere: cu rulment de presiune
Diametru interior [mm]: 144
Diametru exterior [mm]: 230
Specificatie: h-profile:22,2x24,1
Numar dinti: 22
Tip cutie viteza: 5 BAK
din mai multe piese: din doua piese
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
MAZDA 3 (BK) 2.0 2003-2009 150CP (110 KW) 1999cmc,
MAZDA 3 limuzina (BK) 2.0 2004-2009 150CP (110 KW) 1999cmc,
MAZDA 5 (CR19) 1.8 2005-prezent 116CP (85 KW) 1798cmc,
MAZDA 5 (CR19) 2.0 2005-prezent 146CP (107 KW) 1999cmc,
MAZDA 5 (CR19) 2.0 CD 2005-prezent 110CP (81 KW) 1998cmc,
MAZDA 5 (CR19) 2.0 CD 2005-prezent 143CP (105 KW) 1998cmc,
MAZDA 3 limuzina (BL) 2.0 MZR 2009-prezent 150CP (110 KW) 1999cmc,
MAZDA 3 (BL) 2.0 MZR 2009-prezent 150CP (110 KW) 1999cmc,
MAZDA 3 (BL) 2.0 MZR DISI 2009-prezent 151CP (111 KW) 1999cmc,
MAZDA 3 limuzina (BL) 2.0 MZR DISI 2009-prezent 151CP (111 KW) 1999cmc,
MAZDA 3 limuzina (BK) 2.0 2004-2006 141CP (104 KW) 1999cmc,
MAZDA 3 (BL) 2.0 MZR 2010-prezent 147CP (108 KW) 1999cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.