ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor NIPPARTS J5333000(032424312)
Cod: J5333000
Producator: NIPPARTS
Coduri OE: 032424312, 2215710B10, 22157R9006, 22157R9007, 2711521020, 2713111000, 2713211000, D27Z12200B, F85524312, MD602758, MD611850
Greutate (în kg): 0,03
Distribuitor/Rotor: fara supresiune interferenta
pt. cod original (OE): 22157-R9007
Producator: NIPPARTS
Coduri OE: 032424312, 2215710B10, 22157R9006, 22157R9007, 2711521020, 2713111000, 2713211000, D27Z12200B, F85524312, MD602758, MD611850
Greutate (în kg): 0,03
Distribuitor/Rotor: fara supresiune interferenta
pt. cod original (OE): 22157-R9007
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
MITSUBISHI COLT II (C1_A) 1.2 EL,GL (C15A) 1984-1986 55CP (40 KW) 1198cmc,
MITSUBISHI COLT II (C1_A) 1.2 EL,GL (C15A) 1986-1988 60CP (44 KW) 1198cmc,
MITSUBISHI COLT II (C1_A) 1.5 GLX (C12A) 1984-1988 75CP (55 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI COLT II (C1_A) 1.6 Turbo ECi (C13A) 1984-1988 125CP (92 KW) 1597cmc,
MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1.3 (C51A) 1988-1992 70CP (51 KW) 1299cmc,
MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1.3 GL (C61A) 1988-1990 60CP (44 KW) 1299cmc,
MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1.3 12V (C51A) 1988-1992 75CP (55 KW) 1299cmc,
MITSUBISHI LANCER III (C1_A, C6_A) 1.2 GL (C15AS) 1984-1986 55CP (40 KW) 1198cmc,
MITSUBISHI LANCER III (C1_A, C6_A) 1.2 (C65A) 1986-1988 60CP (44 KW) 1198cmc,
MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.5 (C12V) 1985-1989 70CP (51 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.5 (C12V) 1985-1987 75CP (55 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) 1987-1989 83CP (61 KW) 1755cmc,
MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) 1987 90CP (66 KW) 1755cmc,
MITSUBISHI LANCER IV limuzina (C6_A) 1.3 (C61A) 1988-1992 70CP (51 KW) 1299cmc,
MITSUBISHI LANCER IV limuzina (C6_A) 1.3 (C61A) 1988-1992 60CP (44 KW) 1299cmc,
MITSUBISHI TREDIA (A21_) 1.8 GLS (A215) 1984-1986 90CP (66 KW) 1755cmc,
MITSUBISHI GALANT III (E1_A) 1.6 GLX (E11A) 1984-1990 75CP (55 KW) 1597cmc,
MITSUBISHI GALANT III (E1_A) 2.0 GLS (E15A) 1984-1990 102CP (75 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI GALANT III (E1_A) 2.0 Turbo ECi (E15A) 1984-1990 150CP (110 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI CORDIA (A21_A, AB) 1.6 GSL (A212A) 1982-1986 75CP (55 KW) 1597cmc,
MITSUBISHI CORDIA (A21_A, AB) 1.8 Turbo ECi (A213A) 1984-1986 136CP (100 KW) 1795cmc,
MITSUBISHI SPACE WAGON (D0_V/W) 1.8 GLX (D05V, D05W) 1984-1988 90CP (66 KW) 1755cmc,
MITSUBISHI PAJERO I Canvas Top (L04_G) 2.6 (L042G, L047G) 1983-1990 103CP (76 KW) 2555cmc,
MITSUBISHI L 300 Bus (LO3_P/G, L0_2P) 1.6 (L032P, L062P) 1981-1986 65CP (48 KW) 1597cmc,
MITSUBISHI L 300 Bus (LO3_P/G, L0_2P) 1.6 (L032P, L062P) 1984-1987 70CP (51 KW) 1597cmc,
MITSUBISHI L 300 Bus (LO3_P/G, L0_2P) 1.8 4WD (L035G) 1984-1987 82CP (60 KW) 1795cmc,
MITSUBISHI L 300 Bus (LO3_P/G, L0_2P) 2.0 4WD (L037G) 1986-1987 88CP (65 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI L 300 caroserie (L03_P) 1.6 (L032P, L062P) 1980-1986 65CP (48 KW) 1597cmc,
MITSUBISHI L 300 caroserie (P0_W, P1_W, P0_V, P1_V, P_2V, P2_W) 1.6 (P12V, P02V) 1986-1994 69CP (51 KW) 1598cmc,
MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 1.6 (P02V, P12V) 1986-prezent 69CP (51 KW) 1598cmc,
NISSAN MICRA I (K10) 1.0 1982-1989 50CP (37 KW) 988cmc,
HYUNDAI LANTRA I (J-1) 1.6 i.e. 16V 1990-1995 106CP (78 KW) 1596cmc,
HYUNDAI LANTRA I (J-1) 1.6 i.e. 16V 1990-1995 114CP (84 KW) 1596cmc,
HYUNDAI LANTRA I (J-1) 1.8 i.e. 16V 1990-1995 127CP (93 KW) 1836cmc,
HYUNDAI PONY (X-2) 1.5 1989-1995 72CP (53 KW) 1468cmc,
HYUNDAI LANTRA II (J-2) 1.6 i 1995-2000 90CP (66 KW) 1599cmc,
HYUNDAI LANTRA II (J-2) 1.6 16V 1995-2000 114CP (84 KW) 1599cmc,
HYUNDAI LANTRA II Wagon (J-2) 1.6 i 1996-2000 90CP (66 KW) 1599cmc,
HYUNDAI LANTRA II Wagon (J-2) 1.6 16V 1996-2000 114CP (84 KW) 1599cmc,
MITSUBISHI COLT V (CJ_, CP_) 1300 GL,GLX (CJ1A) 1996-2000 75CP (55 KW) 1299cmc,
NISSAN URVAN Bus (E23) 2.0 (E23B) 1982-1988 87CP (64 KW) 1952cmc,
MITSUBISHI SPACE WAGON (D0_V/W) 1.8 4WD (D05V, D05W) 1987-1988 90CP (66 KW) 1755cmc,
HYUNDAI PONY (X-1) 1.5 1985-1989 72CP (53 KW) 1468cmc,
HYUNDAI PONY (X-1) 1.3 1985-1989 68CP (50 KW) 1299cmc,
MITSUBISHI L 300 platou/sasiu (L03_P) 1.6 (L032P, L062P) 1983-1994 70CP (51 KW) 1597cmc,
HYUNDAI COUPE (RD) 1.6 i 16V 1996-2002 114CP (84 KW) 1599cmc,
HYUNDAI PONY 1.2 1974-1982 54CP (40 KW) 1238cmc,
HYUNDAI PONY 1.4 1977-1982 68CP (50 KW) 1439cmc,
HYUNDAI PONY Wagon 1.2 1978-prezent 54CP (40 KW) 1238cmc,
HYUNDAI PONY Wagon 1.4 1978-prezent 68CP (50 KW) 1439cmc,
HYUNDAI PONY limuzina (X-1) 1.3 1985-1989 68CP (50 KW) 1299cmc,
HYUNDAI PONY limuzina (X-1) 1.5 1985-1989 72CP (53 KW) 1468cmc,
MAZDA B-SERIE (PE) 1.6 1977-1978 75CP (55 KW) 1586cmc,
MAZDA B-SERIE (PE) 1.8 1977-1982 82CP (60 KW) 1769cmc,
MAZDA B-SERIE (UD) 1.8 1981-1985 84CP (62 KW) 1769cmc,
MAZDA B-SERIE (UF) 2.0 1985-1991 84CP (62 KW) 1998cmc,
MAZDA B-SERIE (UF) 2.0 1985-1996 88CP (65 KW) 1998cmc,
MAZDA B-SERIE (UF) 2.2 1991-1996 92CP (68 KW) 2184cmc,
MAZDA B-SERIE (UD) 2.0 1983-1984 78CP (57 KW) 1970cmc,
MAZDA B-SERIE (UF) 2.6 4WD 1987-1990 99CP (73 KW) 2555cmc,
MAZDA B-SERIE (UF) 2.6 12V 4WD 1990-1999 122CP (90 KW) 2606cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.