ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Ruptor, distribuitor ASHUKI 1602-0006(3314074010)
Cod: 1602-0006
Producator: ASHUKI
Coduri OE: 3314074010
Numar informatii tehnice: 111861
pt. cod original (OE): 33140 74010
Producator: ASHUKI
Coduri OE: 3314074010
Numar informatii tehnice: 111861
pt. cod original (OE): 33140 74010
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
TOYOTA MODELL F Bus (_R2_, 31) 2.0 Super (YR21) 1984-1988 88CP (65 KW) 1998cmc,
TOYOTA MODELL F Bus (_R2_, 31) 2.0 (YR21_G) 1988-1990 90CP (66 KW) 1998cmc,
DAIHATSU ROCKY Soft Top (F7, F8) 2.0 1985-1993 88CP (65 KW) 1998cmc,
DAIHATSU ROCKY Hard Top (F7, F8) 2.0 4x4 1985-1993 88CP (65 KW) 1998cmc,
DAIHATSU CHARADE III (G100, G101, G102) 1.0 Turbo (G100) 1987-1990 68CP (50 KW) 993cmc,
DAIHATSU CHARADE III (G100, G101, G102) 1.0 (G100) 1987-1992 52CP (38 KW) 993cmc,
SUZUKI ALTO (SS80) 0.8 (SS80F, SS80G) 1982-1984 39CP (29 KW) 796cmc,
SUZUKI ALTO 0.8 (SB308/CA) 1986-1988 39CP (29 KW) 796cmc,
SUZUKI SAMURAI (SJ) 1.0 Allrad (SJ 410) 1988-2004 45CP (33 KW) 970cmc,
SUZUKI SAMURAI (SJ) 1.3 Allrad (SJ 413) 1988-2004 70CP (51 KW) 1298cmc,
SUZUKI SJ 413 1.3 1984-1990 64CP (47 KW) 1324cmc,
SUZUKI SUPER CARRY Bus (ED) 1.0 1992-1999 42CP (31 KW) 970cmc,
SUZUKI SUPER CARRY Bus (ED) 1.0 (SK) 1985-1999 45CP (33 KW) 970cmc,
SUZUKI SUPER CARRY Bus (ED) 1.0 1994-1999 41CP (30 KW) 970cmc,
TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 2.2 4WD (YN106_, YN110_) 1987-1989 94CP (69 KW) 2237cmc,
TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 1.8 (YN85_, YN90_) 1988-1994 83CP (61 KW) 1812cmc,
DAIHATSU HIJET caroserie (S85) 1.0 1992-1998 45CP (33 KW) 993cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.