Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




capac distribuitor ASHUKI M894-01(B61618V00)


Cod: M894-01
Producator: ASHUKI
Coduri OE: B61618V00, F20118V00
Greutate (în kg): 0,146
Numar bucati necesare: 1

Cod motor: B6J5

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

MAZDA 323 III (BF) 1.6 GT 1986-1989 85CP (63 KW) 1597cmc,

MAZDA 323 III Hatchback (BF) 1.6 GT 1987-1989 86CP (63 KW) 1597cmc,

MAZDA 323 III Hatchback (BF) 1.6 GT 1985-1993 105CP (77 KW) 1598cmc,

MAZDA 323 III Station Wagon (BW) 1.6 1986-1995 86CP (63 KW) 1598cmc,

MAZDA 323 III Station Wagon (BW) 1.6 4x4 1990-1993 86CP (63 KW) 1598cmc,

MAZDA 626 III Hatchback (GD) 2.0 16V 1987-1990 140CP (103 KW) 1998cmc,

MAZDA 626 III Station Wagon (GV) 2.0 1988-1997 90CP (66 KW) 1998cmc,

MAZDA 626 III (GD) 1.8 1987-1992 88CP (65 KW) 1789cmc,

MAZDA 626 III (GD) 2.0 12V 1987-1992 107CP (79 KW) 1998cmc,

MAZDA 626 III (GD) 2.0 16V 1987-1992 140CP (103 KW) 1998cmc,

MAZDA 626 III Hatchback (GD) 1.8 1987-1992 88CP (65 KW) 1789cmc,

MAZDA 626 III Coupe (GD) 2.0 12V 1987-1988 107CP (79 KW) 1998cmc,

MAZDA 323 III (BF) 1.6 GT 1986-1988 105CP (77 KW) 1598cmc,

MAZDA 626 III Station Wagon (GV) 2.0 16V 1988-1992 140CP (103 KW) 1998cmc,

MAZDA 626 III Station Wagon (GV) 2.0 12V 1987-1990 110CP (81 KW) 1998cmc,

MAZDA 626 III Station Wagon (GV) 2.2 12V 4WD 1991-1992 116CP (85 KW) 2184cmc,

MAZDA 323 III Hatchback (BF) 1.6 GT Turbo (BF1) 1985-1993 140CP (103 KW) 1598cmc,

MAZDA 626 III (GD) 2.0 16V 1987-1989 148CP (109 KW) 1998cmc,

MAZDA 626 III Station Wagon (GV) 2.0 i 16V 1994-1997 150CP (110 KW) 1998cmc,

MAZDA 323 III Station Wagon (BW) 1.6 1987-1989 73CP (54 KW) 1597cmc,

MAZDA 323 III (BF) 1.6 GT Turbo 1985-1991 140CP (103 KW) 1598cmc,

MAZDA 626 III Hatchback (GD) 2.2 12V 4WD 1987-1990 115CP (85 KW) 2184cmc,

MAZDA 626 III (GD) 2.2 12V 4WD 1990-1992 115CP (85 KW) 2184cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3