ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor ASHUKI C500-01(2216225G10)
Cod: C500-01
Producator: ASHUKI
Coduri OE: 2216225G10, 2216225G11, 2711021020, 2711021060, 2711032810, MD607597, MD611686
Greutate (în kg): 0,121
Numar bucati necesare: 1
Cod motor: 4G32T
An fabricatie de la: 01/1988
De la numar serie sasiu: 00402010
Pana la numar serie sasiu: 518205
Producator: ASHUKI
Coduri OE: 2216225G10, 2216225G11, 2711021020, 2711021060, 2711032810, MD607597, MD611686
Greutate (în kg): 0,121
Numar bucati necesare: 1
Cod motor: 4G32T
An fabricatie de la: 01/1988
De la numar serie sasiu: 00402010
Pana la numar serie sasiu: 518205
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
MITSUBISHI COLT II (C1_A) 1.2 EL,GL (C15A) 1984-1986 55CP (40 KW) 1198cmc,
MITSUBISHI COLT II (C1_A) 1.2 EL,GL (C15A) 1986-1988 60CP (44 KW) 1198cmc,
MITSUBISHI COLT II (C1_A) 1.5 GLX (C12A) 1984-1988 75CP (55 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI COLT II (C1_A) 1.6 Turbo ECi (C13A) 1984-1988 125CP (92 KW) 1597cmc,
MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1.3 (C51A) 1988-1992 70CP (51 KW) 1299cmc,
MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1.3 GL (C61A) 1988-1990 60CP (44 KW) 1299cmc,
MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1.3 12V (C51A) 1988-1992 75CP (55 KW) 1299cmc,
MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1.5 GLXi (C52A) 1988-1992 84CP (62 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1.5 (C52A) KAT 1990-1992 90CP (66 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI LANCER III (C1_A, C6_A) 1.2 GL (C15AS) 1984-1986 55CP (40 KW) 1198cmc,
MITSUBISHI LANCER III (C1_A, C6_A) 1.5 GLX (C12AS) 1983-1988 75CP (55 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.5 (C12V) 1985-1989 70CP (51 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.5 (C12V) 1985-1987 75CP (55 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.5 (C12V) 1988-1990 83CP (61 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.5 12V (C12V) 1990-1991 90CP (66 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI LANCER IV limuzina (C6_A) 1.5 (C62A) 1988-1992 84CP (62 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI LANCER IV limuzina (C6_A) 1.5 12V (C62A) 1989-1992 90CP (66 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.5 12V (C62A) 1989-1992 90CP (66 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI GALANT III (E1_A) 1.6 GLX (E11A) 1984-1990 75CP (55 KW) 1597cmc,
MITSUBISHI GALANT III (E1_A) 2.0 Turbo ECi (E15A) 1984-1990 150CP (110 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A) 1.8 (E32A) 1987-1990 86CP (63 KW) 1755cmc,
MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A) 1.8 (E32A) 1987-1992 90CP (66 KW) 1755cmc,
MITSUBISHI GALANT IV (E3_A) 1.8 (E32A) 1988-1992 90CP (66 KW) 1755cmc,
MITSUBISHI CORDIA (A21_A, AB) 1.6 GSL (A212A) 1982-1986 75CP (55 KW) 1597cmc,
MITSUBISHI CORDIA (A21_A, AB) 1.8 Turbo ECi (A213A) 1984-1986 136CP (100 KW) 1795cmc,
MITSUBISHI SPACE WAGON (D0_V/W) 1.8 GLX (D05V, D05W) 1984-1988 90CP (66 KW) 1755cmc,
MITSUBISHI PAJERO I Canvas Top (L04_G) 2.6 (L042G, L047G) 1983-1990 103CP (76 KW) 2555cmc,
MITSUBISHI L 300 Bus (LO3_P/G, L0_2P) 1.6 (L032P, L062P) 1981-1986 65CP (48 KW) 1597cmc,
MITSUBISHI L 300 Bus (LO3_P/G, L0_2P) 1.6 (L032P, L062P) 1984-1987 70CP (51 KW) 1597cmc,
MITSUBISHI L 300 caroserie (L03_P) 1.6 (L032P, L062P) 1980-1986 65CP (48 KW) 1597cmc,
MITSUBISHI L 300 caroserie (P0_W, P1_W, P0_V, P1_V, P_2V, P2_W) 1.6 (P12V, P02V) 1986-1994 69CP (51 KW) 1598cmc,
MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 1.6 (P02V, P12V) 1986-prezent 69CP (51 KW) 1598cmc,
MITSUBISHI COLT IV (CA_A) 1.3 GLi 12V (CA1A) 1992-1996 75CP (55 KW) 1299cmc,
NISSAN VANETTE Bus (KC120) 1.5 1983-1987 69CP (51 KW) 1488cmc,
HYUNDAI LANTRA I (J-1) 1.5 i.e. 1990-1995 86CP (63 KW) 1468cmc,
HYUNDAI LANTRA I (J-1) 1.6 i.e. 16V 1990-1995 106CP (78 KW) 1596cmc,
HYUNDAI LANTRA I (J-1) 1.6 i.e. 16V 1990-1995 114CP (84 KW) 1596cmc,
HYUNDAI LANTRA I (J-1) 1.8 i.e. 16V 1990-1995 127CP (93 KW) 1836cmc,
HYUNDAI PONY (X-2) 1.3 1989-1995 58CP (43 KW) 1299cmc,
HYUNDAI PONY (X-2) 1.5 1989-1995 72CP (53 KW) 1468cmc,
HYUNDAI PONY (X-2) 1.5 i 1989-1995 83CP (61 KW) 1468cmc,
HYUNDAI PONY (X-2) 1.5 i 1989-1995 84CP (62 KW) 1468cmc,
HYUNDAI PONY / EXCEL limuzina (X-2) 1.5 i 1990-1995 83CP (61 KW) 1468cmc,
HYUNDAI S COUPE (SLC) 1.5 i 1990-1996 84CP (62 KW) 1468cmc,
HYUNDAI PONY / EXCEL limuzina (X-2) 1.5 i 1990-1995 84CP (62 KW) 1468cmc,
MAZDA E-SERIE caroserie (SR2) E2000 1991-1994 82CP (60 KW) 1998cmc,
MAZDA E-SERIE caroserie (SR2) E2000 1994-2003 95CP (70 KW) 1998cmc,
MITSUBISHI SPACE WAGON (D0_V/W) 1.8 4WD (D05V, D05W) 1987-1988 90CP (66 KW) 1755cmc,
HYUNDAI PONY / EXCEL limuzina (X-2) 1.3 1990-1995 67CP (49 KW) 1299cmc,
HYUNDAI PONY (X-2) 1.3 1989-1995 67CP (49 KW) 1299cmc,
HYUNDAI H-1 / STAREX 2.4 1997-2004 112CP (82 KW) 2351cmc,
HYUNDAI H-1 / STAREX 2.4 4WD 1998-2004 112CP (82 KW) 2351cmc,
MITSUBISHI L 300 platou/sasiu (L03_P) 1.6 (L032P, L062P) 1983-1994 70CP (51 KW) 1597cmc,
HYUNDAI SONATA II (Y-2) 2.4 i 1988-1991 113CP (83 KW) 2351cmc,
HYUNDAI SONATA II (Y-2) 2.0 i 1988-1991 101CP (74 KW) 1997cmc,
HYUNDAI H-1 caroserie 2.4 2000-2004 112CP (82 KW) 2351cmc,
HYUNDAI SANTAMO 2.0 16V 1999-prezent 139CP (102 KW) 1997cmc,
MAZDA B-SERIE (UF) 2.0 1985-1991 84CP (62 KW) 1998cmc,
MAZDA B-SERIE (UF) 2.0 1985-1996 88CP (65 KW) 1998cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.