ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor ASHUKI H142-65(30103P08003)
Cod: H142-65
Producator: ASHUKI
Coduri OE: 30103P08003, 30103P73003
Greutate (în kg): 0,0401
Numar bucati necesare: 1
Cod motor: D14A2
An fabricatie pana la: 12/1996
Restrictiile producatorului: TEC
An fabricatie de la: 01/1995
Producator: ASHUKI
Coduri OE: 30103P08003, 30103P73003
Greutate (în kg): 0,0401
Numar bucati necesare: 1
Cod motor: D14A2
An fabricatie pana la: 12/1996
Restrictiile producatorului: TEC
An fabricatie de la: 01/1995
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
ROVER 600 (RH) 620 i 1993-1996 115CP (85 KW) 1997cmc,
ROVER 600 (RH) 620 Si 1993-1999 131CP (96 KW) 1997cmc,
ROVER 600 (RH) 623 Si 1993-1999 158CP (116 KW) 2259cmc,
ROVER 400 Tourer (XW) 1.6 i 1994-1998 112CP (82 KW) 1590cmc,
HONDA CRX III (EH, EG) 1.6 ESi (EH6) 1992-1998 125CP (92 KW) 1590cmc,
HONDA CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) 1992-1998 160CP (118 KW) 1595cmc,
HONDA PRELUDE IV (BB) 2.0 i 16V (BB3) 1992-1996 133CP (98 KW) 1997cmc,
HONDA PRELUDE IV (BB) 2.3 i 16V (BB2) 1992-1996 160CP (118 KW) 2259cmc,
HONDA CIVIC V Hatchback (EG) 1.5 i 16V (EG4) 1991-1995 94CP (69 KW) 1493cmc,
HONDA CIVIC V Hatchback (EG) 1.6 16V Vtec (EG5) 1991-1995 125CP (92 KW) 1590cmc,
HONDA CIVIC V Hatchback (EG) 1.6 VTi 16V (EG6) 1991-1995 160CP (118 KW) 1595cmc,
HONDA CIVIC V limuzina (EG, EH) 1.5 i 16V (EG8) 1991-1995 94CP (69 KW) 1493cmc,
HONDA CIVIC V limuzina (EG, EH) 1.6 16V Vtec (EH9) 1991-1995 125CP (92 KW) 1590cmc,
HONDA CIVIC V limuzina (EG, EH) 1.6 VTi (EG9) 1991-1995 160CP (118 KW) 1595cmc,
HONDA ACCORD V (CC, CD) 2.0 i 1993-1996 116CP (85 KW) 1997cmc,
HONDA ACCORD V (CC, CD) 2.3 i SR 1993-1996 158CP (116 KW) 2259cmc,
HONDA ACCORD IV Aerodeck (CB) 2.0 i 16V (CC9) 1993 133CP (98 KW) 1997cmc,
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.6 i (MB1) 1994-1997 113CP (83 KW) 1590cmc,
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.6 i Vtec (MB1) 1994-1997 126CP (93 KW) 1590cmc,
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.5 i Vtec-E (MA9) 1994-1997 90CP (66 KW) 1493cmc,
HONDA CIVIC V Coupe (EJ) 1.6 i Vtec (EJ1) 1994-1996 125CP (92 KW) 1590cmc,
HONDA CIVIC V Coupe (EJ) 1.5 i LSi (EJ2) 1993-1995 101CP (74 KW) 1493cmc,
HONDA ACCORD V Coupe (CD) 2.2 i ES (CD7) 1993-1998 150CP (110 KW) 2156cmc,
HONDA ACCORD V Aerodeck (CE) 2.0 i LS 16V (CE2) 1993-1998 136CP (100 KW) 1997cmc,
HONDA ACCORD V Aerodeck (CE) 2.2 i ES (CE1) 1993-1998 150CP (110 KW) 2156cmc,
HONDA PRELUDE IV (BB) 2.2 i 16V Vtec (BB1) 1993-1996 185CP (136 KW) 2157cmc,
HONDA SHUTTLE (RA) 2.2 16V 1994-1998 150CP (110 KW) 2156cmc,
HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.4 i S (EJ9) 1995-2001 90CP (66 KW) 1396cmc,
HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.5 i (EK3) 1995-2001 114CP (84 KW) 1493cmc,
HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.6 VTi (EK4) 1995-2001 160CP (118 KW) 1595cmc,
HONDA CIVIC VI limuzina (EJ, EK) 1.4 i (EJ9) 1995-2001 90CP (66 KW) 1396cmc,
HONDA CIVIC VI limuzina (EJ, EK) 1.5 i (EK3) 1995-2001 114CP (84 KW) 1493cmc,
HONDA CIVIC VI limuzina (EJ, EK) 1.6 VTi (EK4) 1995-2001 160CP (118 KW) 1595cmc,
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.4 i (MA8, MB2) 1995-2001 75CP (55 KW) 1396cmc,
ROVER 600 (RH) 618 i/Si 1996-1999 115CP (85 KW) 1850cmc,
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.4 i (MA8, MB2) 1994-2001 90CP (66 KW) 1396cmc,
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.6 16V (MB4) 1997-2001 116CP (85 KW) 1590cmc,
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.8 16V (MB6) 1997-2001 169CP (124 KW) 1797cmc,
HONDA PRELUDE V (BB) 2.0 16V (BB9) 1996-2000 133CP (98 KW) 1997cmc,
HONDA PRELUDE V (BB) 2.2 16V (BB6, BB8) 1996-2000 185CP (136 KW) 2157cmc,
HONDA CR-V I (RD_) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) 1995-2001 128CP (94 KW) 1973cmc,
HONDA CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.8 16V (MC2) 1998-2001 169CP (124 KW) 1797cmc,
HONDA ACCORD VI (CG, CK) 2.2 Type-R 1999-2002 212CP (156 KW) 2157cmc,
HONDA CIVIC V Coupe (EJ) 1.6 i (EJ6) 1994-1995 105CP (77 KW) 1590cmc,
HONDA INTEGRA Coupe (DC2, DC4) 1.8 Type-R 1997-2001 190CP (140 KW) 1797cmc,
HONDA HR-V (GH) 1.6 16V 4WD 1999-prezent 105CP (77 KW) 1590cmc,
HONDA LOGO (GA3) 1.3 1999-2002 65CP (48 KW) 1343cmc,
HONDA CR-V I (RD_) 2.0 16V (RD1, RD3) 1999-2002 147CP (108 KW) 1973cmc,
HONDA HR-V (GH) 1.6 16V 4WD 1999-prezent 124CP (91 KW) 1590cmc,
HONDA HR-V (GH) 1.6 16V 1999-prezent 105CP (77 KW) 1590cmc,
HONDA CIVIC VI Coupe (EJ, EM1) 1.6 i Vtec 1996-2000 125CP (92 KW) 1590cmc,
HONDA CIVIC VI Coupe (EJ, EM1) 1.6 i 1996-2000 105CP (77 KW) 1590cmc,
HONDA ACCORD V Coupe (CD) 2.0 (CD9) 1993-1997 136CP (100 KW) 1997cmc,
HONDA CIVIC V Hatchback (EG) 1.5 i 16V (EG4) 1991-1995 90CP (66 KW) 1493cmc,
HONDA CR-V I (RD_) 2.0 1999-2002 133CP (98 KW) 1973cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.