Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Rotor distribuitor ASHUKI H142-65(30103P08003)


Cod: H142-65
Producator: ASHUKI
Coduri OE: 30103P08003, 30103P73003
Greutate (în kg): 0,0401
Numar bucati necesare: 1

Cod motor: D14A2
An fabricatie pana la: 12/1996
Restrictiile producatorului: TEC
An fabricatie de la: 01/1995

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

ROVER 600 (RH) 620 i 1993-1996 115CP (85 KW) 1997cmc,

ROVER 600 (RH) 620 Si 1993-1999 131CP (96 KW) 1997cmc,

ROVER 600 (RH) 623 Si 1993-1999 158CP (116 KW) 2259cmc,

ROVER 400 Tourer (XW) 1.6 i 1994-1998 112CP (82 KW) 1590cmc,

HONDA CRX III (EH, EG) 1.6 ESi (EH6) 1992-1998 125CP (92 KW) 1590cmc,

HONDA CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) 1992-1998 160CP (118 KW) 1595cmc,

HONDA PRELUDE IV (BB) 2.0 i 16V (BB3) 1992-1996 133CP (98 KW) 1997cmc,

HONDA PRELUDE IV (BB) 2.3 i 16V (BB2) 1992-1996 160CP (118 KW) 2259cmc,

HONDA CIVIC V Hatchback (EG) 1.5 i 16V (EG4) 1991-1995 94CP (69 KW) 1493cmc,

HONDA CIVIC V Hatchback (EG) 1.6 16V Vtec (EG5) 1991-1995 125CP (92 KW) 1590cmc,

HONDA CIVIC V Hatchback (EG) 1.6 VTi 16V (EG6) 1991-1995 160CP (118 KW) 1595cmc,

HONDA CIVIC V limuzina (EG, EH) 1.5 i 16V (EG8) 1991-1995 94CP (69 KW) 1493cmc,

HONDA CIVIC V limuzina (EG, EH) 1.6 16V Vtec (EH9) 1991-1995 125CP (92 KW) 1590cmc,

HONDA CIVIC V limuzina (EG, EH) 1.6 VTi (EG9) 1991-1995 160CP (118 KW) 1595cmc,

HONDA ACCORD V (CC, CD) 2.0 i 1993-1996 116CP (85 KW) 1997cmc,

HONDA ACCORD V (CC, CD) 2.3 i SR 1993-1996 158CP (116 KW) 2259cmc,

HONDA ACCORD IV Aerodeck (CB) 2.0 i 16V (CC9) 1993 133CP (98 KW) 1997cmc,

HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.6 i (MB1) 1994-1997 113CP (83 KW) 1590cmc,

HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.6 i Vtec (MB1) 1994-1997 126CP (93 KW) 1590cmc,

HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.5 i Vtec-E (MA9) 1994-1997 90CP (66 KW) 1493cmc,

HONDA CIVIC V Coupe (EJ) 1.6 i Vtec (EJ1) 1994-1996 125CP (92 KW) 1590cmc,

HONDA CIVIC V Coupe (EJ) 1.5 i LSi (EJ2) 1993-1995 101CP (74 KW) 1493cmc,

HONDA ACCORD V Coupe (CD) 2.2 i ES (CD7) 1993-1998 150CP (110 KW) 2156cmc,

HONDA ACCORD V Aerodeck (CE) 2.0 i LS 16V (CE2) 1993-1998 136CP (100 KW) 1997cmc,

HONDA ACCORD V Aerodeck (CE) 2.2 i ES (CE1) 1993-1998 150CP (110 KW) 2156cmc,

HONDA PRELUDE IV (BB) 2.2 i 16V Vtec (BB1) 1993-1996 185CP (136 KW) 2157cmc,

HONDA SHUTTLE (RA) 2.2 16V 1994-1998 150CP (110 KW) 2156cmc,

HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.4 i S (EJ9) 1995-2001 90CP (66 KW) 1396cmc,

HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.5 i (EK3) 1995-2001 114CP (84 KW) 1493cmc,

HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.6 VTi (EK4) 1995-2001 160CP (118 KW) 1595cmc,

HONDA CIVIC VI limuzina (EJ, EK) 1.4 i (EJ9) 1995-2001 90CP (66 KW) 1396cmc,

HONDA CIVIC VI limuzina (EJ, EK) 1.5 i (EK3) 1995-2001 114CP (84 KW) 1493cmc,

HONDA CIVIC VI limuzina (EJ, EK) 1.6 VTi (EK4) 1995-2001 160CP (118 KW) 1595cmc,

HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.4 i (MA8, MB2) 1995-2001 75CP (55 KW) 1396cmc,

ROVER 600 (RH) 618 i/Si 1996-1999 115CP (85 KW) 1850cmc,

HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.4 i (MA8, MB2) 1994-2001 90CP (66 KW) 1396cmc,

HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.6 16V (MB4) 1997-2001 116CP (85 KW) 1590cmc,

HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.8 16V (MB6) 1997-2001 169CP (124 KW) 1797cmc,

HONDA PRELUDE V (BB) 2.0 16V (BB9) 1996-2000 133CP (98 KW) 1997cmc,

HONDA PRELUDE V (BB) 2.2 16V (BB6, BB8) 1996-2000 185CP (136 KW) 2157cmc,

HONDA CR-V I (RD_) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) 1995-2001 128CP (94 KW) 1973cmc,

HONDA CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.8 16V (MC2) 1998-2001 169CP (124 KW) 1797cmc,

HONDA ACCORD VI (CG, CK) 2.2 Type-R 1999-2002 212CP (156 KW) 2157cmc,

HONDA CIVIC V Coupe (EJ) 1.6 i (EJ6) 1994-1995 105CP (77 KW) 1590cmc,

HONDA INTEGRA Coupe (DC2, DC4) 1.8 Type-R 1997-2001 190CP (140 KW) 1797cmc,

HONDA HR-V (GH) 1.6 16V 4WD 1999-prezent 105CP (77 KW) 1590cmc,

HONDA LOGO (GA3) 1.3 1999-2002 65CP (48 KW) 1343cmc,

HONDA CR-V I (RD_) 2.0 16V (RD1, RD3) 1999-2002 147CP (108 KW) 1973cmc,

HONDA HR-V (GH) 1.6 16V 4WD 1999-prezent 124CP (91 KW) 1590cmc,

HONDA HR-V (GH) 1.6 16V 1999-prezent 105CP (77 KW) 1590cmc,

HONDA CIVIC VI Coupe (EJ, EM1) 1.6 i Vtec 1996-2000 125CP (92 KW) 1590cmc,

HONDA CIVIC VI Coupe (EJ, EM1) 1.6 i 1996-2000 105CP (77 KW) 1590cmc,

HONDA ACCORD V Coupe (CD) 2.0 (CD9) 1993-1997 136CP (100 KW) 1997cmc,

HONDA CIVIC V Hatchback (EG) 1.5 i 16V (EG4) 1991-1995 90CP (66 KW) 1493cmc,

HONDA CR-V I (RD_) 2.0 1999-2002 133CP (98 KW) 1973cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3