ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Condensator, aprindere ASHUKI 1605-0005(MD607228)
Cod: 1605-0005
Producator: ASHUKI
Coduri OE: MD607228
Producator: ASHUKI
Coduri OE: MD607228
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
MITSUBISHI COLT II (C1_A) 1.5 GLX (C12A) 1984-1988 75CP (55 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI LANCER III (C1_A, C6_A) 1.2 (C65A) 1986-1988 60CP (44 KW) 1198cmc,
MITSUBISHI LANCER III (C1_A, C6_A) 1.5 GLX (C12AS) 1983-1988 75CP (55 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) 1987-1989 83CP (61 KW) 1755cmc,
MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) 1987 90CP (66 KW) 1755cmc,
MITSUBISHI TREDIA (A21_) 1.8 GLS (A215) 1984-1986 90CP (66 KW) 1755cmc,
MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A) 2.0 (E39A, E38A, E33A) 1987-1992 109CP (80 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI CORDIA (A21_A, AB) 1.8 Turbo ECi (A213A) 1984-1986 136CP (100 KW) 1795cmc,
MITSUBISHI L 300 Bus (LO3_P/G, L0_2P) 1.8 4WD (L035G) 1984-1987 82CP (60 KW) 1795cmc,
MITSUBISHI L 300 Bus (LO3_P/G, L0_2P) 2.0 4WD (L037G) 1986-1987 88CP (65 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI L 300 caroserie (P0_W, P1_W, P0_V, P1_V, P_2V, P2_W) 1.6 (P12V, P02V) 1986-1994 69CP (51 KW) 1598cmc,
MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 1.6 (P02V, P12V) 1986-prezent 69CP (51 KW) 1598cmc,
MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.0 4WD (P13V, P23V, P23W, P03V, P13T) 1986-prezent 88CP (65 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.0 4WD (P13V, P23W, P03V, P13T) 1986-prezent 90CP (66 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.4 4WD (P24W, P24V) 1986-1990 109CP (80 KW) 2351cmc,
MAZDA E-SERIE caroserie (SR2) E2000 1985-1989 86CP (63 KW) 1998cmc,
MAZDA B-SERIE (UD) 1.8 1981-1985 84CP (62 KW) 1769cmc,
MAZDA B-SERIE (UF) 2.0 1985-1991 84CP (62 KW) 1998cmc,
MAZDA B-SERIE (UF) 2.0 1985-1996 88CP (65 KW) 1998cmc,
MAZDA B-SERIE (UF) 2.2 1991-1996 92CP (68 KW) 2184cmc,
MAZDA B-SERIE (UD) 2.0 1983-1984 78CP (57 KW) 1970cmc,
MAZDA B-SERIE (UF) 2.6 4WD 1987-1990 99CP (73 KW) 2555cmc,
MITSUBISHI L 300 caroserie (P0_W, P1_W, P0_V, P1_V, P_2V, P2_W) 2.0 (P23W, P23V, P03V, P13V) 1994-2003 106CP (78 KW) 1997cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.