Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Condensator, aprindere ASHUKI 1605-0005(MD607228)


Cod: 1605-0005
Producator: ASHUKI
Coduri OE: MD607228



Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

MITSUBISHI COLT II (C1_A) 1.5 GLX (C12A) 1984-1988 75CP (55 KW) 1468cmc,

MITSUBISHI LANCER III (C1_A, C6_A) 1.2 (C65A) 1986-1988 60CP (44 KW) 1198cmc,

MITSUBISHI LANCER III (C1_A, C6_A) 1.5 GLX (C12AS) 1983-1988 75CP (55 KW) 1468cmc,

MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) 1987-1989 83CP (61 KW) 1755cmc,

MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) 1987 90CP (66 KW) 1755cmc,

MITSUBISHI TREDIA (A21_) 1.8 GLS (A215) 1984-1986 90CP (66 KW) 1755cmc,

MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A) 2.0 (E39A, E38A, E33A) 1987-1992 109CP (80 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI CORDIA (A21_A, AB) 1.8 Turbo ECi (A213A) 1984-1986 136CP (100 KW) 1795cmc,

MITSUBISHI L 300 Bus (LO3_P/G, L0_2P) 1.8 4WD (L035G) 1984-1987 82CP (60 KW) 1795cmc,

MITSUBISHI L 300 Bus (LO3_P/G, L0_2P) 2.0 4WD (L037G) 1986-1987 88CP (65 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI L 300 caroserie (P0_W, P1_W, P0_V, P1_V, P_2V, P2_W) 1.6 (P12V, P02V) 1986-1994 69CP (51 KW) 1598cmc,

MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 1.6 (P02V, P12V) 1986-prezent 69CP (51 KW) 1598cmc,

MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.0 4WD (P13V, P23V, P23W, P03V, P13T) 1986-prezent 88CP (65 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.0 4WD (P13V, P23W, P03V, P13T) 1986-prezent 90CP (66 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.4 4WD (P24W, P24V) 1986-1990 109CP (80 KW) 2351cmc,

MAZDA E-SERIE caroserie (SR2) E2000 1985-1989 86CP (63 KW) 1998cmc,

MAZDA B-SERIE (UD) 1.8 1981-1985 84CP (62 KW) 1769cmc,

MAZDA B-SERIE (UF) 2.0 1985-1991 84CP (62 KW) 1998cmc,

MAZDA B-SERIE (UF) 2.0 1985-1996 88CP (65 KW) 1998cmc,

MAZDA B-SERIE (UF) 2.2 1991-1996 92CP (68 KW) 2184cmc,

MAZDA B-SERIE (UD) 2.0 1983-1984 78CP (57 KW) 1970cmc,

MAZDA B-SERIE (UF) 2.6 4WD 1987-1990 99CP (73 KW) 2555cmc,

MITSUBISHI L 300 caroserie (P0_W, P1_W, P0_V, P1_V, P_2V, P2_W) 2.0 (P23W, P23V, P03V, P13V) 1994-2003 106CP (78 KW) 1997cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3