ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor ASHUKI 1599-5102(1910274040)
Cod: 1599-5102
Producator: ASHUKI
Coduri OE: 1910274040, 3331080C10
Greutate (în kg): 0,060
Numar bucati necesare: 1
Separarea blocurilor:
Cod VIN: SB1...
Cod motor: 2TZFZE
An fabricatie pana la: 08/1999
An fabricatie de la: 08/1996
De la numar serie sasiu: SB1
Tip cutie viteza: cv. manuala
Producator: ASHUKI
Coduri OE: 1910274040, 3331080C10
Greutate (în kg): 0,060
Numar bucati necesare: 1
Separarea blocurilor:
Cod VIN: SB1...
Cod motor: 2TZFZE
An fabricatie pana la: 08/1999
An fabricatie de la: 08/1996
De la numar serie sasiu: SB1
Tip cutie viteza: cv. manuala
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
TOYOTA MR 2 II (SW2_) 2.0 16V (SW20) 1989-2000 156CP (115 KW) 1998cmc,
TOYOTA CELICA Coupe (AT18_, ST18_) 2.0 GTi (ST182) 1989-1993 156CP (115 KW) 1998cmc,
TOYOTA CELICA Cabriolet (AT18_, ST18_) 2.0 GTi (ST182) 1989-1993 156CP (115 KW) 1998cmc,
TOYOTA CELICA Coupe (AT18_, ST18_) 2.0 Turbo 4WD (ST185) 1989-1993 204CP (150 KW) 1998cmc,
TOYOTA CELICA Coupe (AT18_, ST18_) 2.0 Turbo 4WD (ST185) 1989-1993 208CP (153 KW) 1998cmc,
TOYOTA PREVIA (TCR2_, TCR1_) 2.4 1990-2000 132CP (97 KW) 2438cmc,
TOYOTA CARINA E limuzina (_T19_) 1.6 (AT190) 1993-1997 107CP (79 KW) 1587cmc,
TOYOTA CARINA E (_T19_) 1.6 GLI (AT190) 1992-1997 107CP (79 KW) 1587cmc,
TOYOTA CARINA E (_T19_) 2.0 GTi (ST191) 1992-1994 158CP (116 KW) 1998cmc,
TOYOTA CARINA E Sportswagon (_T19_) 1.6 GLI (AT190_) 1993-1997 107CP (79 KW) 1587cmc,
TOYOTA CELICA (ST20_, AT20_) 2.0 i 16V (ST202/GT) 1993-1999 175CP (129 KW) 1998cmc,
TOYOTA CELICA (ST20_, AT20_) 2.0 i Turbo 4WD (ST205) 1994-1999 242CP (178 KW) 1998cmc,
TOYOTA CARINA E limuzina (_T19_) 2.0 GTi 16V (ST191_) 1994-1997 175CP (129 KW) 1998cmc,
TOYOTA CARINA E (_T19_) 2.0 GTi 16V (ST191_) 1994-1997 175CP (129 KW) 1998cmc,
TOYOTA MR 2 II (SW2_) 2.0 16V 1989-2000 175CP (129 KW) 1998cmc,
SUZUKI ALTO (HA11) 1.0 1994-1998 53CP (39 KW) 993cmc,
TOYOTA CARINA E limuzina (_T19_) 1.6 (AT190) 1995-1997 99CP (73 KW) 1587cmc,
TOYOTA CARINA E limuzina (_T19_) 1.8 i 16V (AT191) 1995-1997 107CP (79 KW) 1762cmc,
TOYOTA CARINA E (_T19_) 1.6 (AT190) 1993-1997 99CP (73 KW) 1587cmc,
TOYOTA CARINA E (_T19_) 1.8 (AT191) 1995-1997 107CP (79 KW) 1762cmc,
TOYOTA CARINA E Sportswagon (_T19_) 1.6 i (AT190_) 1995-1997 99CP (73 KW) 1587cmc,
TOYOTA CARINA E Sportswagon (_T19_) 1.8 i (AT191_) 1995-1997 107CP (79 KW) 1762cmc,
TOYOTA CARINA E limuzina (_T19_) 1.6 (AT190) 1995-1997 106CP (78 KW) 1587cmc,
TOYOTA CARINA E (_T19_) 1.6 (AT190) 1993-1997 116CP (85 KW) 1587cmc,
TOYOTA CELICA (ST20_, AT20_) 2.0 i 16V 1996-1999 170CP (125 KW) 1998cmc,
TOYOTA CELICA Cabriolet (AT20_, ST20_) 2.0 i 16V 1993-1999 170CP (125 KW) 1998cmc,
TOYOTA CARINA E limuzina (_T19_) 1.6 16V (AT190_) 1994-1997 116CP (85 KW) 1587cmc,
TOYOTA CARINA E (_T19_) 1.6 16V 1995-1997 106CP (78 KW) 1587cmc,
TOYOTA MR 2 II (SW2_) 2.0 16V 1989-2000 170CP (125 KW) 1998cmc,
TOYOTA CARINA E limuzina (_T19_) 2.0 GTi (ST191_) 1992-1994 158CP (116 KW) 1998cmc,
TOYOTA MR 2 II (SW2_) 2.0 1989-1992 120CP (88 KW) 1998cmc,
TOYOTA CARINA E Sportswagon (_T19_) 1.6 1992-1997 115CP (85 KW) 1587cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.