Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Rotor distribuitor ASHUKI 1599-5102(1910274040)


Cod: 1599-5102
Producator: ASHUKI
Coduri OE: 1910274040, 3331080C10
Greutate (în kg): 0,060
Numar bucati necesare: 1

Separarea blocurilor:
Cod VIN: SB1...
Cod motor: 2TZFZE
An fabricatie pana la: 08/1999
An fabricatie de la: 08/1996
De la numar serie sasiu: SB1
Tip cutie viteza: cv. manuala

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

TOYOTA MR 2 II (SW2_) 2.0 16V (SW20) 1989-2000 156CP (115 KW) 1998cmc,

TOYOTA CELICA Coupe (AT18_, ST18_) 2.0 GTi (ST182) 1989-1993 156CP (115 KW) 1998cmc,

TOYOTA CELICA Cabriolet (AT18_, ST18_) 2.0 GTi (ST182) 1989-1993 156CP (115 KW) 1998cmc,

TOYOTA CELICA Coupe (AT18_, ST18_) 2.0 Turbo 4WD (ST185) 1989-1993 204CP (150 KW) 1998cmc,

TOYOTA CELICA Coupe (AT18_, ST18_) 2.0 Turbo 4WD (ST185) 1989-1993 208CP (153 KW) 1998cmc,

TOYOTA PREVIA (TCR2_, TCR1_) 2.4 1990-2000 132CP (97 KW) 2438cmc,

TOYOTA CARINA E limuzina (_T19_) 1.6 (AT190) 1993-1997 107CP (79 KW) 1587cmc,

TOYOTA CARINA E (_T19_) 1.6 GLI (AT190) 1992-1997 107CP (79 KW) 1587cmc,

TOYOTA CARINA E (_T19_) 2.0 GTi (ST191) 1992-1994 158CP (116 KW) 1998cmc,

TOYOTA CARINA E Sportswagon (_T19_) 1.6 GLI (AT190_) 1993-1997 107CP (79 KW) 1587cmc,

TOYOTA CELICA (ST20_, AT20_) 2.0 i 16V (ST202/GT) 1993-1999 175CP (129 KW) 1998cmc,

TOYOTA CELICA (ST20_, AT20_) 2.0 i Turbo 4WD (ST205) 1994-1999 242CP (178 KW) 1998cmc,

TOYOTA CARINA E limuzina (_T19_) 2.0 GTi 16V (ST191_) 1994-1997 175CP (129 KW) 1998cmc,

TOYOTA CARINA E (_T19_) 2.0 GTi 16V (ST191_) 1994-1997 175CP (129 KW) 1998cmc,

TOYOTA MR 2 II (SW2_) 2.0 16V 1989-2000 175CP (129 KW) 1998cmc,

SUZUKI ALTO (HA11) 1.0 1994-1998 53CP (39 KW) 993cmc,

TOYOTA CARINA E limuzina (_T19_) 1.6 (AT190) 1995-1997 99CP (73 KW) 1587cmc,

TOYOTA CARINA E limuzina (_T19_) 1.8 i 16V (AT191) 1995-1997 107CP (79 KW) 1762cmc,

TOYOTA CARINA E (_T19_) 1.6 (AT190) 1993-1997 99CP (73 KW) 1587cmc,

TOYOTA CARINA E (_T19_) 1.8 (AT191) 1995-1997 107CP (79 KW) 1762cmc,

TOYOTA CARINA E Sportswagon (_T19_) 1.6 i (AT190_) 1995-1997 99CP (73 KW) 1587cmc,

TOYOTA CARINA E Sportswagon (_T19_) 1.8 i (AT191_) 1995-1997 107CP (79 KW) 1762cmc,

TOYOTA CARINA E limuzina (_T19_) 1.6 (AT190) 1995-1997 106CP (78 KW) 1587cmc,

TOYOTA CARINA E (_T19_) 1.6 (AT190) 1993-1997 116CP (85 KW) 1587cmc,

TOYOTA CELICA (ST20_, AT20_) 2.0 i 16V 1996-1999 170CP (125 KW) 1998cmc,

TOYOTA CELICA Cabriolet (AT20_, ST20_) 2.0 i 16V 1993-1999 170CP (125 KW) 1998cmc,

TOYOTA CARINA E limuzina (_T19_) 1.6 16V (AT190_) 1994-1997 116CP (85 KW) 1587cmc,

TOYOTA CARINA E (_T19_) 1.6 16V 1995-1997 106CP (78 KW) 1587cmc,

TOYOTA MR 2 II (SW2_) 2.0 16V 1989-2000 170CP (125 KW) 1998cmc,

TOYOTA CARINA E limuzina (_T19_) 2.0 GTi (ST191_) 1992-1994 158CP (116 KW) 1998cmc,

TOYOTA MR 2 II (SW2_) 2.0 1989-1992 120CP (88 KW) 1998cmc,

TOYOTA CARINA E Sportswagon (_T19_) 1.6 1992-1997 115CP (85 KW) 1587cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3