ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor ASHUKI 1596-2006(3332160A10)
Cod: 1596-2006
Producator: ASHUKI
Coduri OE: 3332160A10
Numar informatii tehnice: 111674
pt. cod original (OE): 33321-60A10
Producator: ASHUKI
Coduri OE: 3332160A10
Numar informatii tehnice: 111674
pt. cod original (OE): 33321-60A10
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
TOYOTA LITEACE Bus (CM30_G, KM30_G) 1.5 (KM30LG) 1985-1989 69CP (51 KW) 1486cmc,
DAIHATSU ROCKY Soft Top (F7, F8) 2.0 1985-1993 88CP (65 KW) 1998cmc,
DAIHATSU ROCKY Hard Top (F7, F8) 2.0 4x4 1985-1993 88CP (65 KW) 1998cmc,
SUZUKI SAMURAI (SJ) 1.0 Allrad (SJ 410) 1988-2004 45CP (33 KW) 970cmc,
SUZUKI SAMURAI (SJ) 1.3 Allrad (SJ 413) 1988-2004 70CP (51 KW) 1298cmc,
SUZUKI SJ 413 1.3 1986-1990 60CP (44 KW) 1324cmc,
SUZUKI SJ 413 1.3 1984-1990 64CP (47 KW) 1324cmc,
ISUZU MIDI Bus (94000, 98000) 2.0 (98000) 1989-prezent 83CP (61 KW) 1995cmc,
ISUZU MIDI Bus (94000, 98000) 2.0 4WD (94000) 1989-prezent 83CP (61 KW) 1995cmc,
ISUZU MIDI Van (94000, 98000) 2.0 4WD (94000) 1989-prezent 83CP (61 KW) 1995cmc,
SUZUKI VITARA (ET, TA) 1.6 Allrad (TA, TA01) 1988-1998 80CP (59 KW) 1589cmc,
SUZUKI VITARA (ET, TA) 1.6 Allrad (ET) 1988-1991 82CP (60 KW) 1589cmc,
ISUZU MIDI caroserie (98000N) 2.0 1988-prezent 83CP (61 KW) 1995cmc,
TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 2.2 4WD (YN106_, YN110_) 1987-1989 94CP (69 KW) 2237cmc,
TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 1.8 (YN85_, YN90_) 1988-1994 83CP (61 KW) 1812cmc,
ISUZU MIDI caroserie (98000N) 2.0 4WD 1988-prezent 83CP (61 KW) 1995cmc,
TOYOTA LITEACE Bus (_R2_LG) 1.5 (KR21LG) 1992-1995 71CP (52 KW) 1486cmc,
TOYOTA LITEACE caroserie (_R2__V) 1.5 (KR27_V) 1992-1995 71CP (52 KW) 1486cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.